صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صهیونیسم و سودای سلطه بر واتیکان!

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ

دیدار «مارک زاکربرگ» مدیر شبکه اجتماعی فیس‌بوک و عامل سرویس جاسوسی سیا با «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان و هدیه یک ‌دستگاه پهپاد به او، حقیقت تلخ غلبه صهیونیست‌ها بر مسیحیت را بار دیگر به منصه ظهور رساند.

به گزارش سراج، بیش از یک دهه پیش شبکه‌ای اجتماعی موجودیت خود را برای جهانیان آشکار کرد که بنیان‌گذار آن شخصی صهیونیست به‌نام «مارک زاکربرگ» بود.

وی که در یک خانواده یهودی متولد و بزرگ شده بود، خود را ملحد و بی‌خدا معرفی می‌کند، اما  صهیونیست‌ها زاکربرگ جوان را در صدر فهرست ده صهیونیست تأثیرگذار جهان قرار داده و او را بالاتر از سیاست‌مداران جنایتکاری مانند: «بنیامین نتانیاهو» قلمداد می‌کنند.


دیدار مارک زاکربرگ با شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی

علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد «مارک زاکربرگ» مؤسس فیس‌بوک نیست، بلکه او که لقب «ارباب» را با خود به یدک می‌کشد، «یکی از عوامل سیا و مدیر برنامه فیس‌بوک در این سرویس جاسوسی» است و تعدادی از ناظران، یکی از نشانه‌های جاسوس بودن وی را تقدیم مدال تقدیر از جانب سیا به زاکربرگ می‌دانند.

 اما فارغ از این متن و حاشیه‌ها، یکی از تازه‌ترین رویدادهای مرتبط با این فرد دیدار چند روز پیش وی با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان بود که با توجه به صهیونیست بودن زاکربرگ، شائبه برنامه صهیونیست‌ها برای تأثیرگذاری بر پاپ از طریق فن‌آوری‌های روز بار دیگر قوت گرفت.

البته به جا است که از حمایت چندین باره پاپ از صهیونیست‌ها نیز به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در امیدواری صهیونیست‌ها به رهبر کاتولیک‌های جهان برای به اطاعت درآوردنش نام برد.

پیش‌تر نیز پاپ در اظهاراتی تأسف‌برانگیز که برای یک روزنامه‌نگار پرتغالی-صهیونیستی فرستاده، گفته بود: « کسی که مردم یهودی و دولت اسرائیل و حق موجودیت آن‌ها را به رسمیت نشناسد، گناهکار به یهودی‌ستیزی است».

نکته دیگر آن‌که پاپ پیش از این نیز «محمود عباس»- رئیس تشکیلات خودگران فلسطین که به سازش‌کاری در مقابل صهیونیست‌ها مشهور است- را «فرشته صلح» نامیده بود.

همچنین دو سال پیش بود که رهبر کاتولیک‌های جهان در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی فلسطین، به قبر «تئودور هرتزل بنیان‌گذار نظریه انحرافی صهیونیسم» دسته گل تقدیم کرد و از موزه «یادواشم» که برای یادبود افسانه هولوکاست تأسیس شده، نیز بازدید کرد.

بنا به اعلام سایت رادیو رژیم صهیونیستی، پاپ به همراه «ساموئل رابینوویچ مسئول دیوار ندبه»، کنار این دیوار رفته و تکه کاغذی را بین سنگ‌های آن قرار داده بود.

شوربختانه باید گفت آن‌چنان «پاپ فرانسیس» زیر فشار مسیحیت صهیونیستی و تندورهای یهودی است که حتی اگر کم‌ترین اظهارنظری درباره حقوق فلسطینی‌ها از جانب او بیان شود، با سخیف‌ترین عبارات مورد هجمه قرار می‌گیرد.

برای نمونه یکی از سایت‌های وابسته به مسیحیت تبشیری که اخبار مرتبط با جهت‌گیری‌های این فرقه را پوشش می‌دهد، ارتباط پاپ با فلسطین را به ملیت او و فقر گسترده آمریکای جنوبی-که او از آن برخاسته و برای نخستین بار فردی از این منطقه به این سمت رسیده- مرتبط می‌داند.

البته در پرونده «یهودیزه شدن واتیکان» باید از حمایت پاپ سابق از رژیم صهیونیستی هم نام برد که در سفر خود به منطقه غرب آسیا در سال 1388، موجودیت رژیم جعلی و خون‌ریز صهیونیستی را به رسمیت شناخته بود و پاپ جدید نیز گویا در مسیر نادرست اسلاف خود گام برمی‌دارد.

باید افزود، رهبر کاتولیک‌های جهان که این چنین در به در صهیونیست‌های مسیحی و یهودی شده، با مشکلات جدی در اداره واتیکان روبرو شده که از جمله می‌توان به «رسوایی‌های مالی و جنسی ناشی از سوء استفاده کشیشان از کودکان» اشاره کرد.

گفتنی است «پاپ فرانسیس» که حاشیه‌های زیادی را با خود به همراه دارد، چندی پیش گفته بود،
کلیسای کاتولیک به خاطر رفتارهایی که در گذشته با هم‌جنس‌گرایان داشته است، باید از آن‌ها عذرخواهی کند؛ چرا که حق قضاوت درباره این افراد را نداشته و کلیسا باید به آن‌ها احترام بگذارد./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی