صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

محبت نیوز؛ از دلسوزی برای نتانیاهو تا گستراندن چتر حمایت روی تجاوز به یمن

محمد باقر منتظر القائم | سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

سایت "محبت‌نیوز" در ستون حقوق بشر خود برای بنیامین نتانیاهو و آنچه که یهودی‌ستیزی(!) نامیده دلسوزی کرده و در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی، ویدئویی از شبکه العربیه را بازنشر داده که در آن به حمایت از فردی که در حمایت از تجاوز آل‌سعود به یمن شعر خوانده، پرداخته است.

  • محمد باقر منتظر القائم

حضور فرقه سیاسی تابنده با نقاب سلسله الرضا در نمایشگاه کتاب+سند

محمد باقر منتظر القائم | پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

با توجه به نبود نظارت کافی بر زنجیره نشر و توزیع آثار فرهنگی از سوی وزارت ارشاد، کتاب‌های متعلق به فرقه سیاسی تابنده-که انتشارات حقیقت آنها را منتشر می‌کند-، از طریق انتشارات سلسله الرضا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، عرضه می‌شود.

به گزارش سراج، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مکان خوبی برای عرضه تازه‌های نشر از یک‌طرف و یافتن کتاب‌های مورد علاقه برای مخاطبین از طرف دیگر، بوده و بار دیگر شادی و نشاط را برای قشر کتاب‌خوان جامعه فراهم آورد.

هر چند تعطیلی غرفه‌های مربوط به ناشران غیرمجاز و جمع‌آوری تعدادی از کتاب‌های گمراه‌کننده در نمایشگاه، این امیدواری را در دل روشن کرده بود که اگر غفلتی در ممیزی و صدور مجوز صورت گرفته، اکنون جبران شده، ‌اما باز هم حکایت عرضه کتاب‌های منحرف باقی است.

بازدیدهای میدانی خبرنگار انجمن رهپویان هدایت نشان داده، فرقه انحرافی گنابادی کتاب‌های خود را به‌راحتی از طریق انتشارات سلسله الرضا-واقع در راهرو 20 شبستان، غرفه 12- توزیع می‌کند.

بروشور متعلق به انتشارات حقیقت(توضیحا لیست کتاب هایارائه شده، بدون هر گونه تغییری همان فهرست سال 1393 است.)

به نظر می‌‌رسد، ناشران غیرمجاز و فرقه‌های انحرافی پس از مواجه شدن با موانع قانونی برای حضور در نمایشگاه کتاب، با اعطای نمایندگی به ناشری دیگر-که شواهد امر نشان از عدم نظارت بر این حوزه بسیار مهم دارد- موفق به دور زدن قانون و حضور بی‌سر و صدا در بزرگ‌ترین آوردگاه فرهنگی کشور می‌شوند.

گفتنی است، سال گذشته نیز این فرقه، کتاب‌های انحرافی خود را در نمایشگاه کتاب عرضه کرده بود که اطلاع‌رسانی لازم توسط این وبلاگ صورت گرفت./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

بن‌بست بی‌هویتی، مقصد هزاره‌گرایی حسینعلی بهاء

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

ادعای حسینعلی نوری مبنی بر دروغگو بودن هر پیامبری(!) بعد از او به‌مدت هزار سال، در همان ابتدا با دلایلی ساده توسط یک جدا شده از فرقه، مورد مناقشه جدی قرار گرفت؛ به‌طوری که می‌توان گفت، ده‌ قرن خدشه‌ناپذیری کتاب اقدس در همان سال‌های اول به بن‌بست رسید.!

  • محمد باقر منتظر القائم

نقش پولس در بنیانگذاری الهیات مسیحی و شریعت‌ستیزی مسیحیان

محمد باقر منتظر القائم | سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

  پولس به عنوان فرد دوم مسیحیت، بدعت‌گذار اعتقاداتی در مسیحیت بوده که بارزترین نمونه آن را می‌توان در نفی شریعت توسط او مشاهده کرد و این در حالی است که بنا به نقل اناجیل چهارگانه، حضرت عیسی(ع)، با اصل شریعت مخالف نبوده، بلکه وی منتقد عملکرد معلمان و مبلغان شریعت بوده است.

  • محمد باقر منتظر القائم

جذب مخفی کارانه عضو در فرقه ها با تاکید بر مسیحیت صهیونیستی

محمد باقر منتظر القائم | دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

فرقه ها به شدت از نشان دادن هویت واقعی خود گریزان بوده و اعضای خود را از ارتباط با بیرونی ها منع کرده و تنها راه دانستن راز اتفاقات عجیب و غریب درون فرقه را پیوستن به آن معرفی می کنند که نمونه بارز ادعای اخیر، فرقه مسیحیت صهیونیستی است.

  • محمد باقر منتظر القائم

اختلاس مدیران فرقه جماعت ربانی از فروش غیرقانونی کتاب مقدس!+ سند

محمد باقر منتظر القائم | يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ


 بر اساس افشاگری یکی از کاربران شبکه اجتماعی-که فرزند یکی از مدیران کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی بوده و از زبان پدرش بیان شده-، "ادوارد هوسپیان مهر" و "وارتان آوانسیان"، در نیمه دوم دهه 70 شمسی از حاصل  فروش غیر قانونی کتاب مقدس، مرتکب تقلب های عمده مالی شده اند.

  • محمد باقر منتظر القائم

مسیحیت صهیونیستی؛ ضدیت با کتاب مقدس یا تحقق اراده خدا؟

محمد باقر منتظر القائم | سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

 

اگر وعده بازگشت یهودیان به سرزمین فلسطین را-به فرض محال- اراده الهی بدانیم، یک بار مردم بنی اسرائیل تحت رهبری یوشع(ع) به سرزمین موعود رفتند و‌آن را مالک شدند و حضور دوباره یهودیان در این سرزمین آن هم به استناد کتاب مقدس، پذیرفتنی نیست.



  • محمد باقر منتظر القائم

خودشیفتگی حسینعلی بهاء از نگارش کتاب سخیف اقدس!

محمد باقر منتظر القائم | دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ق.ظ

 

کتاب "اقدس"-که از آن به عنوان یگانه کتاب مرجع بهائیان یاد می شود-، سرشار از احکام سخیف و بی بنیانی است که هر خواننده آشنا به زبان عربی به بی اعتباری آن پی برده و این در حالی است که حسینعلی بهاء از نگاشتن آن احساس غرور و خودشیفتگی کرده است.




  • محمد باقر منتظر القائم

نافرمانی مدنی؛ از موسسات برانداز غربی تا تبیین در شبکه های مسیحی

محمد باقر منتظر القائم | سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

 

"نافرمانی مدنی" که امروزه به عنوان یکی از عناصر سرنوشت ساز در جنگ نرم و عملیات روانی شناخته می شود، در طرح موسسات غربی چون: "آمریکن اینتر پرایز"، "بنیاد سوروس" و ... وجود دارد و ساسان توسلی نیز در قامت کارشناس شبکه ماهواره ای "ست سون پارس"، به تبیین آن برای مسیحیان پرداخت.


  • محمد باقر منتظر القائم