صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند، مسلمان‌ها مجازات می‌شوند!

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

بر اساس اسناد و شواهد غیرقابل انکار، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در وقوع حادثه تروریستی یازده سپتامبر در آمریکا نقش محوری را داشته، اما با وجود این صهیونیست‌های مسیحی و یهودی اصرار دارند، مسلمانان را عامل این عملیات ترویستی معرفی کنند تا بلکه از نفوذ اسلام در جهان بکاهند.

به گزارش سراج، «رامین پارسا» مجری شبکه ماهواره‌ای نجات در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به اسلام و مسلمانان توهین کرد و مدعی شد، اسلام بسیار بد است و اوج بدی خود را در یازده سپتامبر انجام داد و این تنها جزئی از آن‌چه قرن‌ها صورت گرفته، است.

او که از حامیان سرسخت رژیم اشغال‌گر قدس بوده و پدربزرگش با رضاخان رابطه نزدیکی داشته، در سال‌روز حادثه ساختگی یازده سپتامبر هم‌نوا با تندروهایی چون: «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مسلمانان حمله‌ور شد.

این مجری صهیونیستی در ادامه اسلام را نه یک دین بلکه یک سیستم و نظامی دانست که در زیر چتر دین پنهان شده که هدف اصلی آن تسلط بر جهان و نابودی کلیسا است و چنین نتیجه گرفته که اسلام در غرب باید غیرقانونی باشد!

فارغ از این‌که چگونه دین اسلام با وجود حجم گسترده تبلیغات منفی توانسته در غرب گسترش پیدا کند، در این وجیزه به نقش رژیم صهیونیستی در حادثه تروریستی یازده سپتامبر پرداخته می‌شود تا ثابت شود، از اساس ادعاهای «رامین پارسا» مقرون به صحت نیست؛ چرا که مسلمانان در وقوع آن نقشی نداشته‌اند.

از جمله اسناد مربوط به دخالت موساد در این حادثه تروریستی را پایگاه اینترنتی« pakalert press» منتشر کرد. این مرکز مطالعاتی آمریکایی اسامی برخی شبکه‌های صهیونیستی که در پشت پرده حوادث یازده سپتامبر قرار داشتند، را بر روی خروجی خود قرار داد.

در پژوهش مربوطه که با عنوان «اسرائیل؛ مجری اصلی حملات تروریستی 11سپتامبر سال 2001» انجام شد،  اسامی چند شبکه صهیونیستی مرتبط با این حادثه آورده شده است.

لاری سیلور استین

«لاری سیلور استین» بازرگان آمریکایی، یهودی ساکن نیویورک است که در تاریخ 24 ژوئیه سال 2001 مجتمع مرکز تجارت جهانی را به مدت 99 سال کامل اجاره کرد.

با وجود آن‌که این دو ساختمان پر از مواد سرطان‌زای اسپستوس «اترنیت» بودند و هزینه‌های لازم برای نابودی آن‌ها تقریبا با هزینه اجاره این ساختمان‌ها برابری می‌کرد، اما باز وی اقدام به این کار کرد و در توجیه این عمل غیر عقلانی گفت: «احساس می‌کردم که باید آن‌ها را در اختیار بگیرم»؛ اما آیا کسی این توجیه را از یک بازرگان موفق و بزرگ قبول می‌کند؟

این فرد که یکی از شرکای رسانه‌ای «رابرت مردوخ» صهیونیست و از دوستان شخصی «آریل شارون» و «بنیامین نتانیاهو» بود، در آن روز مانع از حضور فرزندانش در محل کار شد که خود نشان‌دهنده اطلاع او از وقوع این حادثه است؛ جالب آن‌که در برابر تخریب دو برج، بیش از چهار و نیم میلیارد دلار از شرکت بیمه‌گر خسارت دریافت کرد.

فرانک لوی

این شخص یک یهودی متولد چکسلواکی است و فروشگاهی به مساحت نزدیک به 427 هزار فوت مربع را در داخل مرکز تجارت جهانی اجاره کرده بود.

«فرانک لوی» همچنین یکی از اعضای «تیپ گولانی» در ارتش رژیم غاصب صهیونیستی بود که در جنگ سال 1948 نیز مشارکت داشت و قبل از آن هم از اعضای گروهک تروریستی «هاگانا» به شمار می‌رفت.

وی بنیان‌گذار پژوهشکده استراتژی ملی و سیاسی دانشگاه تل‌آویو بود و از دوستان صمیمی «ایهود اولمرت»، «آریل شارون»، «نتانیاهو» و «ایهود باراک» به‌شمار می‌رود که توانست به سلامت از حوادث یازده سپتامبر آمریکا جان سالم به در ببرد.

لویس ایزنبرگ

«لویس ایزنبرگ» که یک شخص جنایتکار صهیونیست است، در گذشته مسئولیت ریاست اداره بنادر در نیویورک را بر عهده داشته و در عقد قراردادهای اجاره با «لاری سیلور استین» و «فرانک لوی» نقش داشته است.

رونالد لودر

او مالک شرکت بزرگ «ایستی لودر» که در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت می‌کند، است و پیش‌تر رئیس دفتر «جرج باتاکی فرماندار نیویورک» در امور خصوصی‌سازی بود و نقش مؤثری در خصوصی‌سازی مرکز تجارت جهانی داشت. «رونالد لودر» مدرسه دیپلماسی حکومتی و استراتژی «لودر» وابسته به سازمان جاسوسی موساد در شهر هرتزلیا را تأسیس کرده است.

شرکت آی سی تی اس

مسئول تأمین امنیت فرودگاه‌های آمریکا را شرکت بین المللی «آی سی تی اس» وابسته به «عزرا هاریل» و «مناحیم اتزمون» بر عهده داشت که هر دوی آن‌ها صهیونیست هستند و بیش‌تر کارمندان این شرکت نیز از مزدوران سابق سازمان اطلاعات نظامی «شین بت» رژیم صهیونیستی بودند.

سؤال این است که علی‌رغم کنترل وبررسی‌های دقیق امنیتی در آمریکا چگونه نوزده هواپیماربا توانستند، در فرودگاه‌های لوگان ایالت بوستن و نیووارک در نیوجرسی مواد تیز و برنده و حتی سلاح‌های گرم را به هواپیماها وارد کنند؟

باید افزود سؤال‌های زیادی در ارتباط با حادثه تروریستی یازده سپتامبر وجود دارد که هنوز پاسخ روشنی از طرف آمریکا و صهیونیست‌ها به آن داده نشده؛ از جمله آن‌که چرا پس از عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان، در اوایل هزاره سوم میلادی این اتفاق روی داد وپرسش‌های بی‌پاسخ دیگر؛ آیا این حادثه ریشه در تفکرات آخرالزمانی مسیحیان صهیونیست داشته یا برای فراهم شدن مقدمه وقوع جنگ ادعایی آرماگدون طراحی شده بود؟

به هر روی ناگفته‌های زیادی در رابطه با این واقعه تروریستی وجود دارد که «تقریبا هیچ» کدام از آن‌ها آشکار نشده و واقعیت‌های علمی مرتبط با فیزیک در رابطه با استحکام ساختمان، مؤلفه‌های سیاسی و امنیتی و ... به کمک ناظران آمده و تحلیل‌هایی برای روشن شدن ابعاد ماجرا ارائه شده است.

گفتنی است، پایگاه اینترنتی که واقعیت‌های شگفت‌انگیز پیش‌گفته را آشکار کرده، در زمینه مسائل روز جهان و حوادث امنیتی و تحولات سیاسی مهم از جمله مسائل افغانستان و القاعده، سازمان اطلاعات ارتش پاکستان، هند، عراق، غرب آسیا، کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو)، پاکستان، تروریسم، آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی