صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

حضور فرقه سیاسی تابنده با نقاب سلسله الرضا در نمایشگاه کتاب+سند

محمد باقر منتظر القائم | پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

با توجه به نبود نظارت کافی بر زنجیره نشر و توزیع آثار فرهنگی از سوی وزارت ارشاد، کتاب‌های متعلق به فرقه سیاسی تابنده-که انتشارات حقیقت آنها را منتشر می‌کند-، از طریق انتشارات سلسله الرضا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، عرضه می‌شود.

به گزارش سراج، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مکان خوبی برای عرضه تازه‌های نشر از یک‌طرف و یافتن کتاب‌های مورد علاقه برای مخاطبین از طرف دیگر، بوده و بار دیگر شادی و نشاط را برای قشر کتاب‌خوان جامعه فراهم آورد.

هر چند تعطیلی غرفه‌های مربوط به ناشران غیرمجاز و جمع‌آوری تعدادی از کتاب‌های گمراه‌کننده در نمایشگاه، این امیدواری را در دل روشن کرده بود که اگر غفلتی در ممیزی و صدور مجوز صورت گرفته، اکنون جبران شده، ‌اما باز هم حکایت عرضه کتاب‌های منحرف باقی است.

بازدیدهای میدانی خبرنگار انجمن رهپویان هدایت نشان داده، فرقه انحرافی گنابادی کتاب‌های خود را به‌راحتی از طریق انتشارات سلسله الرضا-واقع در راهرو 20 شبستان، غرفه 12- توزیع می‌کند.

بروشور متعلق به انتشارات حقیقت(توضیحا لیست کتاب هایارائه شده، بدون هر گونه تغییری همان فهرست سال 1393 است.)

به نظر می‌‌رسد، ناشران غیرمجاز و فرقه‌های انحرافی پس از مواجه شدن با موانع قانونی برای حضور در نمایشگاه کتاب، با اعطای نمایندگی به ناشری دیگر-که شواهد امر نشان از عدم نظارت بر این حوزه بسیار مهم دارد- موفق به دور زدن قانون و حضور بی‌سر و صدا در بزرگ‌ترین آوردگاه فرهنگی کشور می‌شوند.

گفتنی است، سال گذشته نیز این فرقه، کتاب‌های انحرافی خود را در نمایشگاه کتاب عرضه کرده بود که اطلاع‌رسانی لازم توسط این وبلاگ صورت گرفت./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی