صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

محبت نیوز؛ از دلسوزی برای نتانیاهو تا گستراندن چتر حمایت روی تجاوز به یمن

محمد باقر منتظر القائم | سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

سایت "محبت‌نیوز" در ستون حقوق بشر خود برای بنیامین نتانیاهو و آنچه که یهودی‌ستیزی(!) نامیده دلسوزی کرده و در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی، ویدئویی از شبکه العربیه را بازنشر داده که در آن به حمایت از فردی که در حمایت از تجاوز آل‌سعود به یمن شعر خوانده، پرداخته است.

به گزارش سراج، در ویدئویی که شبکه وهابی "العربیه"-که به عنوان پروپاگاندای تبلیغاتی رژیم جنایتکار آل سعود شناخته می‌شود-، در سایت خود منتشر کرده،  علاوه بر حمایت از فرد تمجید کننده تروریسم، گروه "انصارالله یمن" به "کودتاچیان حوثی" تعبیر شده و محبت­ نیوز- ارگان مسیحیان صهیونیست- نیز به بازنشر آن پرداخته است و با این اقدام، خط فکری و حرکتی خود را بیش از پیش عیان‌تر کرد.

هرچند این ویدئو مورد استقبال مسیحیان قرار نگرفته، اما عملکرد این رسانه صهیونیستی نشان داده، که آنها هیچ احساس تعلق خاطری به مسیحیان واقعی، ندارند و تنها منافع دولت‌های در خدمت آمریکا و صهیونیسم، مدنظر گردانندگان آن قرار می‌گیرد.

سایت "محبت­ نیوز" که به تازگی قالب خود را تغییر داده تا به زعم خود از یکنواختی پیشین خود درآید، در بخشی از مطالب جدید خود در رابطه با حقوق بشر، یاوه‌گویی‌های بنیامین نتانیاهو -مظهر تروریسم و خشونت در دنیا- را خطاب به اجلاسی خودساخته درباره یهودی‌ستیزی منتشر کرده است.!

البته اگر گردانندگان این رسانه وابسته، نیم‌نگاهی به اخبار روز جهان می‌انداختند، حتما متوجه می‌شدند، کسانی که در قاموس اعتقادات آنها به‌عنوان زخم‌خورده تروریست‌، معرفی شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند،‌ خود سازمان‌یافته‌ترین موارد نقض حقوق بشر و ترورها را در سطح جهان انجام می‌دهند.

از رژیم صهیونیستی که دستش به خون صدها هزار بی‌گناه آغشته شده تا رژیم وهابی آل  سعود که وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را در یمن انجام داده تا کشور آمریکا که هر روز نقض گسترده و آشکار حقوق اقلیت‌ها و رنگین‌پوستان گزارش می‌شود، در صدر جنایتکاران جنگی و خشونت‌طلبی قرار دارند؛ اما در این رسانه حامی تروریسم، کوچک‌ترین انتقادی درباره عملکرد آنها، مشاهده نشده است.

نکته قابل ذکر دیگر آنکه، در ستونی که در قالب جدید سایت محبت نیوز طراحی شده، نام داعش-گروهک تروریستی دست‌پرورده غرب و صهیونیسم- را در کنار دین اسلام قرار داده تا به مخاطب بی‌اطلاع چنین القا کنند، که این گروهک وابسته به اسلام است؛ در حالی که خود، خوب واقف هستند که عملکرد این تروریست‌ها، هیچ سنخیتی با آموزه‌ها و اعتقادات دین مبین اسلام ندارد.

این سایت، در خبری دیگر، گزارشی با عنوان افتتاح مرکزی مغایر با شئونات اسلامی در مکه مکرمه منتشر کرده که تیتر و چند خط اول خبر، ذهن را کاملا به سمت حقیقی و درست‌بودن آن پیش می‌برد؛ اما در انتها، خود به دروغ بودن آن اعتراف می‌کند و مشخص می‌شود که برای برجسته‌کردن محصولات یک شرکت بین المللی دست به انتشار این خبر کذب زده است.

باید افزود، "شبکه العربیه" و "سایت محبت‌نیوز"، حداقل در یک نقطه، اشتراک هدف دارند؛ چرا که یکی با ادعای الحاق به اسلام و دیگری با شعار وابستگی به مسیحیت، به بلندگوی تبلیغاتی دولت‌های غیرمردمی و ظالم دنیا تبدیل شده‌اند و هیچ مطابقتی با اصول اساسی این دو دین الهی ندارند.

در پایان باید اشاره کرد، همان‌گونه که طبق اسناد معتبر، انشقاق وهابیت تکفیری از اسلام و انشعاب فرقه مسیحیت صهیونیستی از مسیحیت، با نقشه از ­پیش ­تعیین­ شده و با محوریت انگلیس صورت گرفت، هم‌اکنون نیز موضع رسانه­ های وابسته به دو فرقه پیشین، در جریان تجاوز سعودی‌ها به یمن و دیگر تحولات جهان، با این کشور فرقه‌ساز، کاملا هماهنگ و هم‌راستا است./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی