صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

تبلیغ فرقه ضاله بهائیت در شبکه‌های اجتماعی+عکس

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ

به تازگی عکسی متعلق به گردهمایی جمعی از بهائیان در شبکه‌های اجتماعی هم‌رسانی می‌شود که نشان از عزم جدی دست‌اندرکاران این فرقه ضاله برای تبلیغ در فضای مجازی دارد.

به گزارش سراج، تبلیغ و عضویابی از ویژگی‌های اصلی فرقه‌ها است و از این‌رو فرقه استعماری بهائیت نیز از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای گسترش عقاید گمراه کننده خود بهره می‌برد.

اعضای این فرقه ضاله که گفته می‌شود در برخی مشاغل حساس مثل: مهد کودک‌ها یا صنف عینک‌فروشان حضوری فعال دارند، تبلیغات در فضای مجازی را برای پیشبرد هر چه سریع‌تر اهداف خود به‌کار گرفته‌اند.

چرا که حضور در فضای مجازی بسیار کم‌هزینه‌تر و سهل‌الوصول‌تر بوده و حساسیت‌ها نسبت به آن نسبت به فضای حقیقی کم‌تر است و اگر یکه‌تازی آن‌ها با این سرعت فزاینده ادامه پیدا کند، مشاهده تعداد زیادی پروفایل، گروه، کانال و غیره در فضای مجازی توسط بهائیان چندان دور از تصور نیست.

بررسی‌ها نشان داده، شبکه‌های اجتماعی فرصتی مغتنم در اختیار فرقه‌ها قرار داده و عضویابان بهائیت نیز با پی بردن به اهمیت تبلیغ، با پوشش‌های جذاب و فریبنده مانند: "فعالیت با اسامی زنانه" و "انتشار عکس‌های مبتذل و مستهجن"، افراد را برای پیوستن به این فرقه ترغیب می‌کنند.

بر این اساس، بهائی‌ها که اصولا اخلاق در نظر آن‌ها ابزاری و نسبی است، با انواع و اقسام تاکتیک‌ها و تکنیک‌های اغوا کننده، جوانان مسلمان را آماج حملات مسموم خود قرار داده‌اند.

علاوه بر فعالیت‌های انفرادی، بهائیان گروه‌هایی ایجاد کرده یا در تالارهای گفت‌وگو، سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان، ذهن افراد کم‌اطلاع یا بی‌اطلاع را تخدیر می‌کنند.

"به اشتراک گذاشتن تصاویر متعلق به سران این فرقه ضاله"، "ارائه چهره‌ای مثبت و خیرخواه از آن‌ها" و "نمایش صمیمیت و راحتی در بین بهائیان" از دیگر شگردهای عضویابان بهائیت است.


تصویر تبلیغ فرقه ضاله بهائیت در فضای مجازی

نباید از خاطر برد که با وجود تحرکات آشکار و پنهان فرقه‌های ضاله و عرفان‌های نوظهور در فضای مجازی، فعالین رسانه‌ای و فرهنگی نیز باید مراقب این فعالیت‌ها باشند؛ چرا که فعالیت اعضای این فرقه‌ها از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده و حتی فضای مجازی را به‌عنوان رهگذری برای جمع‌آوری افراد در فضای حقیقی انتخاب کرده‌اند.

گفتنی است، بر اساس گزارش‌های مستند، تعداد یک‌صد نفر از اعضای فرقه ضالّه بهائیت در حرمت‌شکنی عاشورای 88 حضور داشتند و این در حالی است که سران فتنه آن‌ها را "مردم خداجو" و "فرزندان حضرت زهرا(س)" نامیدند./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی