صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

جولان بی‌بندوباری در فرقه مسیحیت صهیونیستی+سند

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ

ترویج بی‌حیایی از سران فرقه مسیحیت صهیونیستی به بدنه آن نیز سرازیر شده و اکنون لایه ضخیمی از فساد سر تا پای وجود فرقه را فرا گرفته است.

به گزارش سراج، نگاهی به پروفایل‌های افرادی که خود را پیرو فرقه مسیحیت صهیونیستی معرفی می‌کنند، نشان می‌‌دهد که اهداف دیگری غیر از معرفت دینی و الهی در پشت این گرویدن‌ها نهفته است.

به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های پیوستن به این فرقه می‌توان از "دسترسی به روابط آزاد و بی‌ضابطه" نام برد که دیگر نه دم زدن از آن شرم‌آور است و نه محدودیتی برای آن متصور هستند.

از این موارد در شبکه‌های اجتماعی فراوان دیده می‌شود. یکی از افرادی که در راه‌اندازی بدعتی به‌نام "تعمید اسکایپی" نقش اصلی را ایفا می‌کند، در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک به دنبال پیدا کردن همسر برای دوست بی‌دینش است.


تصویر پست در شبکه فیس‌بوک


در یک مورد دیگر یکی از کاربران شبکه فیس‌بوک، تصویری از گفت‌وگوی خصوصی خود با یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای "ست‌سون‌پارس" را منتشر کرده است که در آن حرف‌های خارج از عرفی بین‌شان رد و بدل می‌شود.


تصویر گفت‌وگوی خصوصی با مجری شبکه ماهواره‌ای ست‌سون‌پارس


گفتنی است، فرد پیش‌گفته در زمان حضور در ایران از اعضای اصلی کلیسای غیرقانونی عمانوئیل بود که بنا بر آن‌چه در شبکه‌های اجتماعی فاش شد، با تشکیل گروهی فسادهای مالی و اخلاقی را در این فرقه نهادینه کردند.

اما اینکه چه بر سر دین مسیحیت آمد که کارش این چنین به ابتذال و استهجان کشیده شد، به واکاوی ریشه‌ای این رویداد تلخ در قرون گذشته نیاز دارد؛ آن زمانی که مسیحیان به هر قیمتی خود را موظف به پیدا کردن عضو جدید کردند.

این حرص و ولع برای جذب افراد به مسیحیت، باعث شد تا جاذبه‌هایی کاذب و زودگذر را به‌عنوان بخشی از دین حضرت مسیح(ع) در بین جوامع تبلیغ کنند و افرادی سست‌عقیده را به ظاهر به کیش خود درآوردند.

پرواضح است که حتی اگر دستور حضرت عیسی(ع) مبنی بر جذب افراد به مسیحیت را حقیقی بدانیم، مربوط به پیش از ظهور دین مبین اسلام بوده است و حتی اگر این جمله- به فرض محال- به پس از حاکمیت اسلام هم تسری داده شود، باز حتما این پیام‌آور بزرگ الهی راضی به زیاد شدن پیروانش به هر قیمتی نیست.

آیا به راستی تمامی دین مسیحیت در این خلاصه شده است که آن را "یک رابطه" معرفی کنند و در پوشش گریز از شریعت، تمامی کتاب مقدس به زیر پا گذاشته شده و حرمت حضرت عیسی(ع) شکسته شود؟

حتما این چنین نیست و اگر جملات کتاب مقدس درباره ضرورت "حفظ حجاب و حریم" در کنار هم آورده شود، آن گاه روشن خواهد شد که آئین واقعی مسیحیت با مسیحیت امروزی از زمین تا آسمان فاصله دارد.

علاوه بر این نباید از نقش شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی در رواج و شایع کردن بی‌بندوباری بین مسیحیان هم چشم پوشید. در این شبکه‌ها، برنامه‌هایی به روی آنتن می‌رود که به‌صورت خزنده‌ای خیانت و بی‌تفاوتی را ترویج می‌کنند که از جمله این برنامه‌ها باید از برنامه "پژواک" شبکه محبت نام برد.

مرحله جدید پخش این برنامه در حالی با اجرای سه خانم به روی آنتن می‌رود، که مجریان بدون داشتن کم‌ترین حجابی با افتخار بر روی صحنه حاضر شده و حتی حرف‌هایی که گفتن آن به‌صورت آشکار پذیرش اجتماعی در بین فارسی‌زبانان ندارد، خیلی صریح از زبان آن‌ها بیان می‌شود.

خاطرنشان می‌کند، رعایت حجاب و خویشتن‌داری برای مسیحیان امری الزامی است؛ تا جایی که اگر زنی نتواند موی خود را از دیگران بپوشاند، مطابق کتاب مقدس باید آن را بتراشد؛ ولی افسوس که از متروک شدن این بخش قرن‌های متوالی می‌گذرد./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی