صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

نماینده مجلسی که اظهاراتش، خوراک خبری صهیونیست ها می شود!!

محمد باقر منتظر القائم | دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

 

سایت صهیونیستی محبت نیوز،‌ اظهارات نسنجیده یکی از نمایندگان مجلس، درباره مجلس خبرگان رهبری، را با آب و تاب فراوان، مورد پوشش قرار داد.




به گزارش سراج، یکی از نمایندگان مجلس، در اظهار نظری غیر مسئولانه، نسبت های ناروایی را به مجلس خبرگان رهبری، داده است.

دشمنان نظام اسلامی که موذیانه، در حال پایش سخنان مسئولین نظام جمهوری اسلامی هستند، گفته های این نماینده مجلس، را سوژه خوبی برای تخریب ارکان نظام قرار می دهند.

این فرد، به بهانه آزادی نمایندگان مجلس در اظهار نظر درباره مسائل نظام، پیش از این نیز، خط قرمزها را زیر پا گذاشته و به نهادهای اساسی و پایه ای نظام، حمله ور شده است.

وی، خواسته یا ناخواسته، پازل دشمن برای حمله به نظام اسلامی را تکمیل کرده و در مواردی مانند حصر سران فتنه، خوراک خبری خوبی را برای رسانه های بیگانه فراهم می آورد.

جمهوری اسلامی ایران، نظام ویژه ای است که گذشته از قوّه مقنّنه و قوّه قضائیه و قوّه مجریه, نهاد برتر و بالاتری به نام ولایت مطلقه فقیه دارد.

نظام سیاسی حاکم بر دیگر کشورها، یا سلطنتی است یا جمهوری و از سوی دیگر انطباق تمام قوانین, مقرّرات و آیین های آن ها، برابر با اندیشه های مَحْضِ بشری یا تلفیق و ترکیب نامیمونی از آرای انسانی و ره آوردهای وحی الهی است.

هم چنین پایه اساسی آنان، آزادی و رهایی آحادِ جامعه و مسئولان نظام از هر قید شرعی است، ولی نظام اسلامی ایران، طبق اصل دوم و چهارم و سایر اصول مهمّ قانون اساسی، بر پایه ایمان به توحید، نبوّت، معاد، عدل الهی، امامت مستمر و کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا، استوار است.

ولایت مطلقه فقیه، که ستون خیمه نظام اسلامی است، همیشه مورد امواج تخریبی نظام استکباری، قرار می گیرد و از این رو هوشیاری و بصیرت روز افزون مسئولان در برابر این تهاجم مغرضانه، مساله ای کاملا ضروری است.

گفتنی است، جریانات تندرو و افراطی طیف موسوم به اصلاح طلبان، برنامه ریزی های هدفمندی را برای در اختیار گرفتن مجلس خبرگان رهبری، انجام داده اند و اظهارات نادرست افراد دیگر نیز، از طرف دیگر، حرص و ولع آنها را برای به دست آوردن این جایگاه مهم، بیشتر بر می انگیزد./ ایران اسلامی


  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی