صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

شبکه فرزند نامشروع محمد رضا پهلوی میزبان مبلّغ مسیحیت تبشیری!

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ

"رسول حیدری" مجری شبکه صهیونیستی محبت با حضور در شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان "پارس" متعلق به فومیکا پهلوی دختر نامشروع شاه مخلوع، برنامه "امید جاودان" را از این شبکه نیز بر روی آنتن می‌برد.

به گزارش سراج، گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان که به‌صورت مستقیم از سرویس‌های جاسوسی غربی دستور می‌گیرند، به خوبی دریافته‌اند که اقدامات تخریبی فرهنگی بر ضدّ دین، مذهب، قومیت، هویت، آداب و رسوم، نهاد خانواده و در نهایت، جامعه اسلامی-ایرانی تأثیری به مراتب بیش‌تر از دیگر راهکارها داشته و تحقق اهداف سیاسی، اقتصادی و ... را میسرتر می‌کند.

شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی نیز در زمره این شبکه‌ها قرار می‌گیرند که با پخش شبانه‌روزی برنامه در صدد تضعیف و نابودی اعتقادات دینی مردم مسلمان ایران و کشورهای افغانستان و تاجیکستان هستند.

با وجود چهار شبکه اختصاصی بیست‌وچهار ساعته مسیحی، اما برخی از شبکه‌های دیگر نیز میزبان مجریان مسیحی هستند. درباره اینکه چرا مبلّغان مسیحیت تبشیری، از ظرفیت شبکه‌های دیگر ماهواره‌ای همچون: شبکه سلطنت‌طلب "پارس" نیز بهره می‌برند، گفتنی‌هایی وجود دارد که البته ریشه همه آن‌ها به اهداف مشترک‌شان در جهت تهاجم فرهنگی و تباه کردن نسل مسلمان ایرانی بر می‌گردد.

شبکه پارس بنا به اعتراف‌های اردشیر زاهدی، متعلق به"فومیکا پهلوی" دختر نامشروع محمدرضا پهلوی است. وی که چند سال داماد شاه بود و حتی پس از متارکه با دخترش دوست صمیمی وی باقی ماند، در خاطراتش از زندگی درباره فومیکا گفته است: "داستان جالبی که هیچ‌کس نمی‌داند این است که اعلی‌حضرت در فاصله طلاق دادن ملکه ثریا و ازدواج با ملکه فرح با یک خانم تهرانی زندگی می‌کرد و بدون ازدواج رسمی از ایشان صاحب یک دختر به نام «فومیکا» شد. این دختر خانم که اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند پس از تولد به مادرش سپرده شد و اعلی‌حضرت حاضر به اعطای لقب شاهزادگی به او نشدند، زیرا ازدواج ایشان رسمی نبود و اعلام آن سبب مشکلاتی می‌شد. به همین خاطر اعلی‌حضرت امکانات مالی گسترده‌ای به آن زن بخشید و حقوق و مقرری ویژه‌ای نیز برای او و دخترش تعیین کردند تا به خارج از کشور برود و دور از ایران و دربار زندگی کند.
همین شبکه تلویزیونی فارسی زبان معروف به پارس تی وی متعلق به دختر شاه یعنی خانم فومیکا پهلوی است."
پرداختن به مسائل جنسی یکی از جذابیت‌های شبکه‌ ماهواره‌ای پارس برای جلب مخاطب بوده که بیان بسیاری از این موارد به دور از نزاکت و عفت عمومی است. همچنین برنامه "آیین بهایی" درباره فرقه ضاله بهائیت نیز از این شبکه پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فرقه مسیحیت صهیونیستی در تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای ضد اخلاقی نیز پایگاه دارد. برای نمونه افرادی از این فرقه با نمایش توانایی‌های خود در موضوع اشاعه فحشا، توانسته‌اند در رسانه‌های مروّج فساد مانند: "گروه جِم"‌ و "شبکه من‌وتوحضور پیدا کنند و در مقابل، این رسانه‌ها نیز خدماتی را به این فرقه ارائه می‌دهند.

+ گزارشی از روابط دوسویه فرقه مسیحیت تبشیری و رسانه‌های مبتذل!

شبکه انگلیسی "من‌وتو" نیز با دادن فرصت به  افرادی از فرقه‌های انحرافی همچون: بهائیت، یهودیت صهیونیستی و مسیحیت صهیونیستی تلاش کرده در مسابقه مقابله با اعتقادات اسلامی و براندازی نظام اسلامی از دیگر رقبا عقب نماند.

+ شبکه انگلیسی "من‌وتو" پاتوق فرقه‌های انحرافی

گفتنی است، اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحیت تبشیری سیاسی بوده و در خلال برنامه‌های این شبکه‌ها به فراوانی از مسائل سیاسی یاد می‌شود؛ چنان‌که "رسول حیدری" یکی از عناصر سلطنت‌طلب حاضر در شبکه تبشیری "محبت" است./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی