صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

مبلّغ مسیحی: انتخابات آمریکا وعده آمدن مسیح را مشخص می‌کند!+سند

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

"رامین پارسا" از مبلّغان فرقه مسیحیت تبشیری و مجری شبکه صهیونیستی "نجات" در شبکه اجتماعی مدعی شد، انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا نه تنها سرانجام آینده، بلکه وعده ظهور حضرت مسیح(ع) را تعیین می‌کند!

به گزارش سراج، "داشتن افکار آخرالزمانی" و "حمایت بی‌قید و شرط از رژیم صهیونیستی در راستای  فراهم کردن مقدمات ظهور مجدد حضرت مسیح(ع)" از اعتقادات جزمی و حتمی مسیحیان صهیونیست است.

برای این منظور در رسانه‌ها و کلیساهای وابسته به این فرقه برای این رژیم دعا می‌شود، تورهایی برای بازدید از سرزمین‌های اشغالی فلسطین تدارک می‌بینند و خلاصه آن‌که، "مبلّغان مسیحیت تبشیری به سینه‌چاکان رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل شده‌اند."

یکی از این افراد خودباخته "رامین پارسا" مجری شبکه ماهواره‌ای نجات است که علاوه بر حمایت‌های بی‌دریغ از این رژیم، از مدت‌ها پیش تاکنون فعالیت مستقیم و غیر مستقیم تبلیغاتی برای "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری‌خواه و صهیونیست آمریکا را آغاز و پی گرفته است.

وی به تازگی با انتشار یک پست در فیس‌بوک، تأثیر انتخابات پیش روی آمریکا را نه تنها بر روی خانواده، کودکان و امنیت، بلکه برای کل جهان می‌داند که راه را برای آمدن مسیح آماده می‌کند!


تصویر پست رامین پارسا در فیس‌بوک

"رامین پارسا" که پیش‌تر ابراز ارادت خود به ترامپ را با اظهار اسلام‌ستیزانه "دونالد ترامپ تنها سیاست‌مداری است که حق را در مورد اسلام می‌داند"(!) اعلام کرده بود، بار دیگر با تهییج احساسات مسیحیان صهیونیست، آن‌ها را به حمایت از این نامزد افراطی دعوت کرد.

باید افزود، در نقطه مقابل نیز این نامزد جمهوری‌خواه تلاش گسترده‌ای برای جذب نظر مسیحیان تبشیری به عمل آورده و روی آرای آن‌ها حساب باز کرده است.

اما ریشه این ماجرا به کجا برمی‌گردد؟ برای دست‌یابی به پاسخ، کافی است تنها به یکی از مقالات نشریه صهیونیستی "جروزالم پست" اشاره کرد که در اردیبهشت‌ماه سال جاری نوشت: "پیروزی ترامپ برای اسرائیل [رژیم صهیونیستی] مفید خواهد بود."

این نشریه همچین به نقل از یکی از نزدیکان "ترامپ" آورده بود: "وی برای اسرائیل [رژیم صهیونیستی] و همچنین ایالات متحده خواهد جنگید، زیرا یک آمریکای قوی، یک اسرائیل [رژیم صهیونیستی] قوی نیز هست."

همان‌گونه که مسیحیان صهیونیست علاقه خاصی به سیاست‌مداران صهیونیست دارند و حتی زندگی خود را وام‌دار آن‌ها می‌دانند، ترامپ نیز در سال 2013 و در آستانه انتخابات این رژیم خود را   
«طرفدار بزرگ اسرائیل» و نتانیاهو را یک «نخست وزیر بزرگ» و برنده‌ای خوب معرفی کرده بود که می‌تواند رئیس جمهور بزرگی برای آمریکا باشد.

علاوه بر این ترامپ قرار است ضمن سفر به سرزمین‌های اشغالی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و شماری از رهبران این رژیم دیدار کند.

گفته شده داماد یهودی ترامپ نقش زیادی در نزدیک‌سازی مواضع وی با مقام‌های رژیم جعلی صهیونیستی  دارد. این شخص یک یهودی آمریکایی و پدرش نیز یکی از خاخام‌های معروف است. «ایوانکا ترامپ» دختر ترامپ نیز پس از ازدواج مذهب خودش را تغییر داده و یهودی شده است.

از این‌رو می‌توان چنین نتیجه گرفت که "دونالد ترامپ" یک صهیونیست افراطی است که مورد حمایت مسیحیان تبشیری نیز قرار گرفته و کانون توجه این نامزد جمهوری‌خواه و فرقه انحرافی مسیحی، حمایت از رژیم صهیونیستی و تکاپو برای حفظ نامشروع آن است؛ همین وحدت هدف باعث شده وی به شدت از جانب مسیحی‌نماهای افراطی مورد پشتیبانی قرار بگیرد./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی