صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

مشابهت مسیحیت تبشیری و بی‌خدایان در عضوگیری

محمد باقر منتظر القائم | يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

مقایسه روش‌های عضویابی فرقه مسیحیت صهیونیستی با بی‌خدایان(آتئیست‌ها) نشان می‌دهد، اشتراک معناداری بین آن دو وجود دارد.

به گزارش سراج، زمانی که دشمنی مشترک به‌نام روسیه تزاری، یهودیان صهیونیست و مارکسیست‌های بی‌دین را برای انقلاب سال 1917 میلادی بر سر یک میز کشاند، شاید کم‌تر کسی فکر می‌کرد که عده‌ای به‌نام یک دین الهی باعث به وجود آوردن یک نظام ضد خدا شوند.

اکنون و پس از گذشت آن حادثه تاریخی شواهدی مبنی بر مشابهت و هم‌افزایی فرقه‌ای دیگر با نقاب یک دین الهی با بی‌خدایان نمودار شده است.

"فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی" که انحرافی آشکار در مسیحیت راستین است، برای جذب عضو به حیله‌ها و ترفندهایی متوسل می‌شود که خداناباوران نیز همان راهکارها را برای بی‌دین کردن مردم به کار می‌گیرند.

یکی از تکنیک‌های مشترک جذب عضو بین تبشیری‌ها و بی‌خدایان، "مشاوره و کمک به گرفتن پناهندگی افراد و استفاده‌های تبلیغاتی" از این موضوع است.

در این راستا، افرادی که به هر علت متقاضی پناهندگی در یک کشور هستند، مورد سوء استفاده عضویابان این دو فرقه قرار می‌گیرند.

برای نمونه یک سایت مسیحی گزارشی میدانی درباره مسیحیان صوری در کشور همسایه منتشر و در آن حقایق تلخ موجود در کلیساهای فارسی‌زبان مانند: "فروش تعمیدنامه"، "تبعیض"، "اختلاف" و ... را بازگو کرده بود.

+حقیقت تلخ "مسیحیان صوری" به گزارش رسانه مسیحی

افراد مسیحی‌نما کسانی هستند که برای گرفتن پناهندگی خود را مسیحی معرفی می‌کنند، اما اصولا اعتقادی به مسیحیت ندارند و اشخاص سودجوی دیگری نیز با گل‌آلود دیدن آب، ماهی خود را برداشت می‌کنند.

نتیجه آن‌که هر روز بر تعداد کلیساهای تجاری که برای فروش تعمیدنامه و گواهی عضویت‌های ساختگی سر بر می‌آورند، زیادتر شده تا جایی که اعتراض و انتقاد گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی و رسانه‌های وابسته به این فرقه را نیز در پی داشته است.

در همین ارتباط:                                                                                      

سونامی کلیساهای تجاری در فرقه مسیحیت صهیونیستی

عمانوئیل؛ کلیسایی که به تجارت‌خانه تبدیل شده بود+ سند

"ایجاد مدارس در کشورهای فقیر"، "ارائه بورس‌های تحصیلی"، "پرداخت کمک هزینه تحصیلی" و ... از دیگر راهکارهای جذب عضو در فرقه‌ها است که مسیحیت صهیونیستی و آتئیست‌ها به‌صورت مشترک از آن‌ها بهره‌های زیادی برده‌اند.

نمونه این اقدام را میتوان در تاریخ ایران جستجو کرد. به گواهی منابع تاریخی، هدف از راه‌اندازی چندین مدرسه در ایران در دوره قاجار توسط میسیونرهای مسیحی، جذب ایرانیان مسلمان به فرقه مسیحیت تبشیری بود.

در دوران سلطنت محمدشاه قاجار با وجود آن‌که در ایران فقط شش درصد مردان قادر به خواندن بودند، اما میسیونرهای مسیحی برای جذب مردم ارومیه به مسیحیت از طریق خدمات آموزشی، علاوه بر تأسیس مدارس پسرانه، مدرسه‌ دخترانه نیز ایجاد کردند.

+فعالیت‌های آموزشی میسیونرهای آمریکایی در ایران/ارومیه

اوج فعالیت آموزشی میسیونرهای آمریکایی در تهران را باید در زمان قاجار و با احداث "مدرسه پسرانه البرز و دخترانه بت‌ئیل(دماوند)" دانست که از این طریق به جذب دانش‌آموزان مسلمان به فرقه مسیحیت تبشیری مشغول بودند.

+فعالیت‌های آموزشی میسیونرهای آمریکایی در ایران/تهران

در مدت فعالیت مدرسه آمریکایی در رشت نیز گزارش‌های مکرری از تبلیغ مسیحیت در آن و دعوت برای شرکت در مراسم غسل تعمید به وزارت معارف کشور داده شد که تذکر‌های پی‌در‌پی وزارت کشور و نظمیه گیلان به مسئولان آمریکایی نتیجه این فعالیت‌ها بود.

+فعالیت‌های آموزشی میسیونرهای آمریکایی در ایران/رشت

باید افزود بی‌خدایان و عضویابان فرقه مسیحیت صهیونیستی برای موجه جلوه نشان دادن خود، کارهای مردم‌پسندی مانند: "کمک‌های امدادی به کشورها و مناطق ویران شده توسط بلایای طبیعی" نیز انجام می‌دهند، اما گذشت زمان به خوبی پشت پرده این فعالیت‌های فریب‌کارانه را روشن کرده است.

بی‌خدایان در سال 2010 در حادثه زمین‌لرزه هائیتی سوءاستفاده‌های تبلیغاتی زیادی را بردند و با اعلام قبلی و مزورانه به منظور راه‌اندازی چاه‌های آب و پناهگاه بهداشتی در آن کشور حاضر شدند، اما کیست که نوع‌دوست بودن آن را باور کند؟

جالب آن‌که کشورهای آفریقایی مقصد مناسبی برای میسیونرهای مسیحی نیز بوده‌اند؛ چنان‌که ورق زدن سابقه تنها یک سازمان مسیحی به‌نام "صدای شهدا" ابعاد تکان‌دهنده‌ای از زوایای پنهان فعالیت‌های مردم‌فریبانه مسیحیان تبشیری در قاره سیاه را به‌ خوبی نمایش می‌دهد.

این سازمان همیشه برای پیشبرد اهداف سلطه‌گرانه کشورهای غربی در کشورهای آفریقایی، شرقی و آمریکای لاتین، با نقاب کمک‌های پزشکی، غذا، لباس و کمک‌های دیگر، در این کشورها ‌پیش‌قدم شده است.

+پشت پرده سازمان مسیحی  "VOM"

+بیماران طعمه مبلّغان فرقه مسیحیت تبشیری

همچنین میسیونرهای مسیحی که در دوره قاجار عازم ایران می‌شدند، با ایجاد درمانگاه و استقرار پزشک، اهداف تبلیغاتی خود برای تغییر دین مردم مسلمان ایران را پی‌گیری می‌کردند.

مطالعه بیش‌تر:

فعالیت‌های پزشکی میسیونرهای آمریکایی در ایران/تهران

فعالیت‌های پزشکی میسیونرهای آمریکایی در ایران/ارومیه

در مثالی دیگر، اعضای گروه تبلیغی فرقه جماعت ربانی با سوء استفاده از وقوع زمین‌لرزه سال 1369 در منطقه رودبار گیلان، در آن منطقه حاضر شده و حتی مدرسه‌ای نیز در آنجا درست کرده بودند که انگیزه اصلی از این عمل به ظاهر مردم‌پسند، ترغیب افراد برای عضویت در فرقه مسیحیت تبشیری بود.

خاطرنشان می‌کند، "خداناباوری" یا" بیخدایی" یا "خدا انکاری" در معنای عام، رد باور به وجود خدا بوده که در نقطه مقابل خداباوری قرار می‌گیرد و از اوایل ۱۵۷۷ بهعنوان برچسبی برای عمل بی‌خدایانه به‌کار رفته است./انجمن رهپویان هدایت 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی