صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

سیاست‌زدگی مجری شبکه تبشیری محبت

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

توهین‌های متعدد "رسول حیدری" به ایرانی‌ها و تشویق آن‌ها به زیر پا گذاشتن قوانین به بهانه اعدام تروریست‌های گروهک "توحید و جهاد"، بار دیگر نشان داد که شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی فقط ظاهر دینی دارند و هدف اصلی از ایجاد آن‌ها، سیاسی است.

به گزارش سراج، "رسول حیدری" در برنامه "امید جاودان" به بهانه تماس یک زن مُسِن با شبکه "محبت"، ایرانی‌ها را به قانون‌شکنی و اقدام علیه امنیت کشور دعوت کرد.

این تماس‌گیرنده که دلیل تماس خود را اعدام اعضای گروهک تروریستی "توحید و جهاد" اعلام کرد، سوژه مناسبی برای مجری سیاسی شبکه سیاست‌ده محبت فراهم آورد تا هر چه به فکرش می‌آمد، نثار دولت و ملت ایران کند.

از جمله این موارد آن‌که حیدری به‌صورت تلویحی ایرانی‌ها را "ترسو"، "پنهان‌کار"، "خودخواه" و "طمّاع" معرفی کرد و با وجود خیانت‌های بسیار او در حق ملت ایران، خود را یک ایرانی می‌دانست.

مجری صهیونیست شبکه تبشیری "محبت" حتی به پناهندگانی که به ایران می‌روند، نیز حمله‌ور شد و ایرانی‌ها را دروغ‌گو خطاب و تهدیدهای خودساخته‌ای نیز متوجه این دسته از ایرانی‌ها کرد.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، دخالت در امور سیاسی و حاکمیتی ایران پای ثابت برنامه‌های شبکه‌های مسیحی را تشکیل می‌دهد و روزانه سیاسی‌کاری و دعوت به هنجارشکنی در این شبکه‌ها قابل مشاهده است.

در شبکه صهیونیستی "محبت" که آشکارا سیاست گوی سبقت را از تبشیر ربوده، مجریان معاند و ضد نظام اسلامی به‌شدت به مبانی اعتقادی دینی مردم ایران تهاجم و ایرانی‌ها به دلیل همراه نشدن با خواسته‌های آن‌ها،  با انواع برچسب‌ها و توهین‌ها بدرقه می‌شوند.

هر چه شکست این شبکه در مسیحی کردن مسلمانان ایران، آشکارتر و روشن‌تر می‌شود، کفه ترازو به نفع سیاست بیش‌تر سنگینی می‌کند تا بلکه افتضاح به وجود آمده را به شکلی دیگر جبران کنند.

باید افزود، بررسی سابقه ایرانیان حاضر در شبکه مسیحی "محبت"-که بیش‌تر گردانندگان آن را تشکیل می‌دهند-، نشان می‌دهد که همه آن‌ها سابقه ضدیت و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود داشته‌اند و تاکنون نیز از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به آن دریغ نکرده‌اند.

علاوه بر "رسول حیدری" که درون‌مایه برنامه‌های او در هماهنگی کامل با سلطنت‌طلب‌های ورشکسته و گروهک تروریستی منافقین است، "ساسان توسلی" نیز از سیاسیون حاضر در این شبکه است.

وی با وجود داشتن عنوان جاسوس انگلیس و آمریکا، در روزهای فتنه  88 درجمع گروهی از منافقین که به حمایت از آشوب‌گران داخلی ایران مقابل سازمان ملل درآمریکا جمع شده بودند، حاضر شده بود.

گروهک تروریستی توحید و جهاد

گروهک تروریستی "توحید و جهاد" در زمستان سال 1387 بهوسیله تعدادی از فریبخوردگان عقاید تکفیری فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. این فرقه نخستین اقدام ضد امنیتی و تروریستی خود را در صبح‌گاه چهارم اردیبهشت سال 88 انجام داد.

در این اقدام تروریستی، بیست و هفت نفر از تروریست‌ها در دو گروه مجزا به ستاد فرماندهی و یگان ویژه نیروی انتظامی در شهرستان سنندج یورش بردند که در نهایت منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شد.

این گروه تکفیری به مردم و ماموستاهای اهل سنت غرب کشور و بهویژه استان کردستان نیز رحم نکرد و برای ایجاد وحشت و نا امنی، اقدامات تروریستی بر ضد مردم مسلمان کُرد منطقه را در دستور کار خود قرار داد.

از دیگر اقدامات این گروهک تروریستی، سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان قروه در تاریخ 17 تیر 88 بود که با ربایش و قتل طلافروش اهل سنت همراه بود.

بیست و دوم همان ماه نیز اعضای گروهک تروریستی "توحید و جهاد" در اقدامی دیگر به ایستگاه پلیس کلانتری 12 سنندج حمله کردند و باعث مجروح شدن سه پلیس شدند. ترور دادیار دادگستری سنندج از دیگر فعالیت‌های مجرمانه گروه بود که در هجدهم شهریور 88 صورت گرفت.

در بیست و یکم شهریور 88 نیز یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین ماموستاهای اهل سنت کردستان به نام "ماموستا برهان عالی" توسط این گروهک تروریستی به شهادت رسید.

ماموستای دیگری که توسط گروه تروریستی توحید و جهاد به شهادت رسید، "ماموستا شیخالاسلام" نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان بود که تنها به جرم تلاش برای وحدت و برادری در میان مسلمانان در استان در تاریخ 26 شهریور88 هدف ترور ناجوانمردانه قرار گرفت.

سرقت یک خودرو و مبلغ شش میلیون تومان از یک شهروند سنندجی در سیزدهم مهر 88 و چهار فقره سرقت اتومبیل در شهرهای همدان، زنجان و شمال کشور در سال‎‎های 88 و 89 نیز در لیست اعمال مجرمانه گروهک تکفیری توحید و جهاد قرار دارد.

دو سرقت مسلحانه در ششم بهمن 88 که در یک مورد چهار و نیم کیلو طلا به سرقت رفت و منجر به مجروحیت یک نفر شد، بهعلاوه سرقت دیگری که ناموفق به پایان رسید، از دیگر اقدامات گروه بود.

علاوه بر این‌ها، تحرک پر سر و صدای دیگر گروه که اوج وحشی‌گری این تروریست‎‎ها را نشان میداد، حمله به کیوسک راهنمایی و رانندگی در میدان آزادی سنندج بود که منجر به شهادت چهار نفر از پرسنل نیروی انتظامی، یک نفر از مردم عادی و مجروح شدن 11 تن دیگر در پانزدهم مهر 89 شد.

به شهادت رساندن چهار محیطبان محیط زیست استان کردستان در حین انجام خدمت در سیزدهم اسفند 89، نیز از اقدامات تروریستی "گروهک تروریستی توحید و جهاد" بود.

گفتنی است، اقدامات این گروه تروریستی در مجموع منجر به شهادت 20 نفر و مجروحیت 40 تن شد؛ حال آن‌که اعدام تروریست‌ها از جانب شبکه تبشیری محبت مورد حمله قرار گرفته که با وجود ادعای محبت و صلح در فرقه مسیحیت صهیونیستی، این پشتیبانی‌ها جای سؤال دارد. /رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی