صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

گزارشی از روابط دوسویه فرقه مسیحیت تبشیری و رسانه‌های مبتذل!

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

افرادی از فرقه مسیحیت تبشیری با نمایش توانایی‌های خود در موضوع اشاعه فحشا، توانسته‌اند در رسانه‌های مروّج فساد مانند: "گروه جِم"‌ و "شبکه من‌وتو" حضور پیدا کنند و در مقابل، این رسانه‌ها نیز خدماتی را به این فرقه ارائه می‌دهند.

به گزارش سراج، چند روز پیش ویدئویی از "محمد کریمیان" برادر مدیر شبکه "جِم‌تی‌وی" و "مدیر دفتر مالزی" این گروه، در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن، مشخص شد، این شخص به همراه همسرش مسیحی شده‌اند.

وی در این ویدئو از پشت پرده برنامه‌های این شبکه ضد اخلاقی برای ترویج مسیحیت تبشیری گفت و به صراحت از برنامه "مسیحی‌سازی ایران" رونمایی و حتی واحدهای در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه را بیان کرد.

فارغ از اینکه به ماهیت مدیران گروه جِم پرداخته شود و یا درباره سهام‌داران و برنامه‌سازان آن صحبتی به میان آید، در این گزارش به ارتباط دو سویه‌ای پرداخته می‌شود که در یک طرف آن رسانه‌های مروج فحشا و در سوی دیگر عوامل فرقه مسیحیت تبشیری قرار دارند.

ابتدا لازم به یادآوری است که در بخشی از پروتکل اول صهیون آمده است که "تا زمانی که غیریهود مانع رسیدن به اهداف‌مان باشند باید «فساد»، «خیانت»، و «رشوه‌خواری» را بین آن‌ها رواج دهیم. اگر چپاول اموال مردم به تسلیم آن‌ها در برابر حکومت ما منجر شود، نباید تردیدی به خود راه دهیم."

بنا بر این اصل کلی، صهیونیست‌های جهان اعم از یهودی و مسیحی خود را ملزم به اشاعه فحشا و منکرات می‌بینند تا از این طریق به تخدیر ذهن مردم خصوصا جوانان بپردازند.

فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی نیز در این راستا گام‌های اساسی برداشته است که رصد شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به این فرقه و صفحات اجتماعی مؤثرین آن، رازهای زیادی را برملا می‌سازد.

برای نمونه، یکی از اعضای سابق کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی که در شبکه ضد اخلاقی GEM، فعالیت می‌کند، فردی است که برای عقده‌گشایی و رسیدن به مقاصد مالی به این فرقه می‌پیوندد و با نمایش خوش‌خدمتی خود، به سمت‌های گوناگونی می‌رسد.


خبر مرتبط: فعالیت اعضای کلیسای جماعت ربانی در شبکه‌های مروج فحشا


شبکه GEM و ماهیت حقیقی آن

شبکه ماهواره‌ای GEM، از سال 2006 میلادی با شعار فریبنده"جِم همه شما را دوست دارد"، آغاز به کار کرد و پخش فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و مستندهای تلویزیونی، برنامه‌های آموزشی و برنامه‌های سرگرم کننده دیگر، محتوای آن را تشکیل می‌دهند.

مأموریت اصلی این شبکه مبتذل و ضد فرهنگی، "تغییر سبک زندگی مردم ایران" در راستای جنگ نرم دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است و صهیونیست‌های سرشناسی همچون: "روبرت مرداک"، از سهام‌داران این تلویزیون هستند.

مدیر شبکه، فردی به نام "سعید کریمیان"، متولد 1348 در شهر قائن است. پدرش از اعضای گروهک تروریستی منافقین بوده و قبل از عملیات مرصاد، به همراه خانواده‌اش به پادگان اشرف منتقل و در عملیات مرصاد کشته شده است.

وی به همراه مادرش در سال  1375، با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های عموی درباری خود، به سوئیس پناهنده شد و سپس از طریق برادرش "هادی کریمیان"، به رادیو صدای ایران- اولین رادیوی 24 ساعته فارسی‌زبان مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران- پیوست.

"کریمیان" بنا به گفته خودش، بعد از سرخوردگی‌های فراوان در امر رسانه، از این حوزه جدا شده و به فعالیت‌های اقتصادی روی می‌آورد و در این راستا شبکه ماهواره‌ای GEM، را راه‌اندازی می‌کند.

بر خلاف ادعای او، این شبکه که با حمایت صهیونیست‌ها و کشورهای غربی کار خود را آغاز کرده، ترویج عقاید ضد اسلامی، فروپاشی خانواده‌ها، قبح‌زدایی از اعمال غیر شرعی، عادی جلوه دادن فحشا و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین، پیش‌تر"ه.ی" از عضویابان فرقه جماعت ربانی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، عکسی از ملاقات خود با یکی از عوامل شبکه بهائی "من‌وتو" به‌نام"هومن خلعتبری" را منتشر کرده بود.


در این ارتباط: دیدار عضویاب فرقه جماعت ربانی با یکی از عوامل شبکه "من و تو"


در یک مورد دیگر، همسر یکی از اعضای کلیسای غیرقانونی جماعت ربانی برای تست خوانندگی در این شبکه مروج فحشا حاضر شد.

این فرد که به مانند بسیاری از اعضای دیگر با هدف رسیدن به آزادی‌های بی‌قید و بند به این فرقه پیوسته بود و هیچ پایبندی به دین مسیحیت نداشت، در شبکه اجتماعی از تست خوانندگی خود برای این شبکه خبر داده است.


بیش‌تر بخوانید: شبکه انگلیسی "من‌وتو" پاتوق فرقه‌های انحرافی


از دیگر افراد حاضر در ترویج مسیحیت تبشیری که با زنجیره اشاعه فحشا نیز همکاری دارد، باید از "هانی واشیان" کارگردان برنامه "همراه با شما" نام برد که از شبکه "ست‌سون‌پارس" پخش می‌شود.

او علاوه بر داشتن دوستان معلوم‌الحال فیس‌بوکی، با برنامه "بفرمائید شام" شبکه بهایی من‌و‌تو و شبکه استعماری "بی‌بی‌سی" نیز همکاری دارد.

این در حالی است که برنامه پیش‌گفته در ردیف برنامه‌های مبتذل و ترویج‌دهنده فساد شناخته شده و این‌جا است که به راحتی می‌توان دم خروس را پیدا کرد.

شبکه من‌وتو

شبکه انگلیسی "من و تو 1 و 2" در تاریخ ششم آبان 1389 و پس از اظهارنظر "کیوان عباسی" در جلسه بررسی عملکرد سالانه بی‌بی‌سی فارسی، توسط وی و "مرجان اسکندری" تأسیس شد.

مدیر شبکه من‌وتو گفته بود:" اگر حمایت‌هایی که از شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌شود، از من و دوستانم بشود شبکه‌ای راه‌اندازی خواهیم کرد که در زمان عادی با پخش برنامه‌های فرهنگی و جذاب، جوانان و مخاطبان خود را جذب کند تا در زمان بحران و آشوب و به قولی وضعیت قرمز بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد؛ برنامه‌های ضدفرهنگی برای جذب در روزهای عادی و برنامه‌های سیاسی برای تخریب در زمان بحران و آشوب."

با وجود آن‌که قرار بود شبکه‌های دیگری نیز در ادامه "من‌وتو 1 و 2" ایجاد شود، اما کانال 2 آن نیز به تعطیلی کشیده شد و اگر از این شبکه با تعبیر "بخش فرهنگی بی‌بی‌سی فارسی" یاد شود، پربیراهه نرفته‌ایم.

منبع تأمین بودجه شبکه بهائی "من‌وتو" مبهم است، اما آن‌چه از عملکرد و کارنامه این شبکه برداشت می‌شود، "وابستگی آن به افراد و نهادهای منتسب به رژیم صهیونیستی" است.

جهت‌گیری‌های شبکه "من‌وتو" همیشه در جهت منافع رژیم صهیونیستی و در راستای ایجاد هویت برای این رژیم جعلی است؛ تا جایی که قدرت‌بخشی پوشالی به توانایی این رژیم غاصب نیز بخشی از برنامه‌های این شبکه را تشکیل داده و حتی رژیم اشغالگر قدس را کشور آزادی‌خواه معرفی می‌کنند!

 همچنین در راستای هم‌افزایی و هماهنگی برای ترویج ابتذال، مدیران"شبکه انگلیسی من‌و‌تو و فارسی‌وان" جلسات مشترک برگزار کرده و اهداف خود را یکسان‌سازی می‌کنند و دوبلورهای هر دو شبکه با هم یکی بوده و با یکدیگر همکاری دارند.

علاوه بر این‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری نیز برای ترویج فساد اخلاقی با رسانه‌های نشانه‌دار همگام شده که به‌عنوان نمونه "شبکه صهیونیستی ست‌سون‌پارس"، سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مغایر با ارزش‌های اجتماعی را پخش می‌کند.

گفتنی است، "فیروز فیروزپور" از مجریان و مبلغان شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری، در شبکه اجتماعی در گروه‌های مستهجنی عضویت دارد که این موضوع باعث اعتراض کاربران مسیحی فضای مجازی نیز شده است./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی