صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

سواری سایت مسیحی روی موج ساختگی بی‌بی‌سی!

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ

در حالی‌که خیلی زود پرده از روی ادعای بی‌بی‌سی مبنی بر "طلبه بودن یک هم‌جنس‌باز" کنار رفت، اما یک سایت وابسته به فرقه مسیحیت صهیونیستی با ذوق‌زدگی آن گزارش را بازنشر داد.

به گزارش سراج، "دغدغه‌های یک حجت‌الاسلام هم‌جنس‌گرا" عنوان گزارشی است که بی‌بی‌سی‌ برای مصاحبه با یک فرد ایرانی جویای پناهندگی انتخاب کرده بود.

در این گزارش ادعا شده بود که فرد هم‌جنس‌باز یک روحانی است، اما کف‌های روی این موج ساخته‌شده به‌دست بی‌بی‌سی به تدریج کنار رفت و هویت واقعی "حجت‌السلام ادعایی" هویدا شد.

اصرار بی‌بی‌سی به نمایش این شخص با لباس روحانیت هم‌زمان با داشتن گرایش‌های هم‌جنس‌بازی، ضبط برنامه در مسجد و نشان دادن چهره‌ای موجه از این طلبه‌نما با تسبیح و ذکر در بیرون از مسجد، نشان از هدف‌مند بودن پخش این برنامه داشت.

هرچند زیاد شدن گزارش‌های مرتبط با هم‌جنس‌بازان در شبکه استعماری بی‌بی‌سی جای تعجب دارد، اما در این به اصطلاح مستند نیز، جنبه دیگری از اهداف این رسانه یعنی "روحانیت مد نظر انگلیس" رونمایی می‌شود.

با وجود این، یکی از سایت‌های مسیحی با شادمانی این گزارش را بازنشر داد و مدعی شد خبرنگار بی‌بی‌سی، این فرد هم‌جنس‌گرا را در حال نماز خواندن و در لباس روحانیت ملاقات کرده است!

چگونه "ترکیب نامأنوس روحانی هم‌جنس‌گرا" با بسامد فراوان در گزارش این رسانه استعماری آمده، جای سؤال و تأمل دارد؛ چرا که اصولا از نظر اسلام این فعل، حرام است تا رسد به اینکه یک روحانی کار عقد بین هم‌جنس‌بازان را انجام دهد.

از این‌رو به روشنی قابل درک است که این فرد از بدیهیات دین اسلام هم هیچ آگاهی ندارد و ادعای "حجت‌الاسلامی" از جانب وی، فقط برای داغ کردن تنور رسانه‌های ضد اسلام و گرفتن پناهندگی انتخاب شده است.

باید پرسید، با توجه به این‌که بروز چنین اعمالی-به فرض روحانی بودن این شخص-، بلافاصله به جرم "ارتکاب اعمال خلاف شأن روحانیت" از طرف دادگاه ویژه روحانیت مورد تعقیب قرار می‌گیرد، پس چگونه هیچ‌گاه نامی از این مرجع قضایی تخصصی در این گزارش به میان نمی‌آید؟

اگر نگاهی به زندگی‌نامه حجت‌الاسلام ادعایی بی‌بی‌سی و رسانه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری انداخته شود، جز سرافکندگی برای آن فرد و این رسانه‌ها ارمغان دیگری به همراه خود ندارد.

بر اساس این گزارش، نام این فرد "احمد.م" است که در سال 1368 متولد شد. بر اساس آزمایش‌های انجام شده گرایش هورمونی و بدنی او به جنس مؤنث بیش‌تر بوده است.

طلبه‌نمای ادعایی رسانه‌های معاند، با دو فرقه و گروهک انحرافی یکی "صادق شیرازی" و دیگری "مسجد قبای شیراز" ارتباط برقرار کرده و این پیوند را نگه داشته بود.

احمد در فتنه سال 88 در ستاد یکی از نامزدهای انتخابات فعالانه شرکت داشت و در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز خود را با ادعاهای بی‌سند، "دبیر شورای جوانان تدبیر و امید جنوب کشور" معرفی می‌کرد.

او به هزینه فرقه صادق شیرازی، چندین بار به کشور همسایه شمالی مسافرت کرد و بر اثر اختلاف‌های مالی که با این فرقه رقم زده بود و ارتباط با محافل عیاشی در این کشور، مصمم به اقامت در این کشور شد.

بنا بر اعلام دوستان نزدیک احمد، وی هیچ‌گاه ملبس نشده و حتی دیپلم خود را نیز با موفقیت نگذرانده و پس از جدا شدن از حوزه، در یک دانشگاه غیر انتفاعی در رشته روان‌شناسی تحصیل کرده که آن را نیز نیمه‌تمام رها کرده بود.

طلبه ادعایی بی‌بی‌سی پس از مسافرت به کشور همسایه، نام مستعار "طه" را برگزید و در آن‌‌جا با خواننده‌ای رقاص و هم‌جنس‌باز به‌نام "محمد" آشنا شد و در حال سندسازی برای گذراندن مراحل پناهندگی بود که برای تهیه یک گزارش جهت‌دار از جانب بی‌بی‌سی انتخاب شد.

گفتنی است، پخش گزارش‌های مرتبط با هم‌جنس‌بازان در بی‌بی‌سی در راستای چشم‌انداز 2020 دولت انگلیس برای این رسانه است که بر اساس آن باید 8 درصد مدیران و پرسنل ارشد این شبکه از میان هم‌جنس‌بازان انتخاب شوند./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی