صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

دعای شیخ کلیسای عمانوئیل برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی!

محمد باقر منتظر القائم | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

بر اساس افشاگری یک کاربر مسیحی فضای مجازی، شیخ کلیسای غیرقانونی عمانوئیل تهران او را به‌خاطر دعا برای فلسطینی‌ها توبیخ کرده و بر عکس، این عضو سابق کلیسا به دعا برای پیروزی ارتش رژیم صهیونیستی تشویق شده است.

به گزارش سراج، شصت و هشت سال "نکبت" همراه و هم‌زاد مردم فلسطین شده و همچنان غده سرطانی صهیونیسم در کالبد غرب آسیا به جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی مشغول است.

این رژیم غاصب در سال 1948 میلادی با قتل عام و آواره کردن تعداد زیادی از فلسطینی‌ها و تخریب صدها روستا و شهر و بی‌خانمان کردن بیشتر قبایل صحرای نقب، موجودیت جعلی و نامشروع خود را اعلام و برای جلوه دادن فلسطین اشغالی با عنوان جعلی کشور یهودیان، اسامی عربی روستاها و شهرها را به اسامی عبری تبدیل کرد.

جالب آن‌که در این دهه‌ها، تقریبا هیچ اقدام عملی جدی برای جلوگیری از وحشی‌گری‌های این رژیم صورت نگرفته و حتی برخی از کشورهای عربی نیز برای رسیدن به منافع خود با صهیونیست‌ها هم‌پاله شده‌اند.

در بین پشتیبانان رژیم صهیونیستی، اما یک حامی اصلی وجود دارد که چندان هویدا نیست و خود را در پشت پرده یک دین به‌نام مسیحیت پنهان کرده است.

این فرقه انحرافی، همان "مسیحیت تبشیری و صهیونیستی" است که تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی را نقشه خداوند و تحقق وعده الهی در راستای ظهور مجدد حضرت عیسی(ع) می‌دانند.

در ایران، فرقه مسیحت تبشیری با جلوداری کلیسا‌های غیرقانونی انجیلی و جماعت ربانی خودنمایی می‌کرد که پس از قانون‌شکنی‌های متعدد، از جانب دستگاه قضایی محدودیت‌هایی برای فعالیت‌های ساختارشکنانه آن‌ها ایجاد شده است.

نکته جالب توجه آن‌که حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی در این کلیساها صورت می‌گرفته است که در این خصوص می‌توان به افشاگری‌های یک عضو جدا شده از "کلیسای غیرقانونی انجیلی عمانوئیل تهران" اشاره کرد.

او به نقل خاطره‌ای پرداخته که طبق آن، صحنه‌هایی از جنایت‌های وحشیانه نظامیان صهیونیست بر ضد کودکان فلسطینی را از یک تلویزیون بیگانه دیده و پس از آن تصمیم گرفته که در کلیسا برای فلسطینی‌ها دعا کند.

فرد جدا شده از کلیسای عمانوئیل پس از رفتن به این کلیسای غیرقانونی و دعا برای فلسطین، فقط با آمین گفتن چند کودک مواجه شده و بقیه حتی حاضر به گفتن این کلمه تأییدی نیز نشده بودند.

اما این پایان ماجرا نبوده و کاربر مسیحی از توبیخ خود توسط شیخ کلیسا پرده‌برداری کرده و از قول این مقام مسئول عمانوئیل نوشته است: "... اسرائیل با تمام اتفاقاتی که در او[آن] در حال رخ دادن هست، هنوز عزیز کرده خداست و نباید این‌طور برای ارتش او دعا کنی... این اتفاقات باید رخ دهد تا اراده خدا جاری بشه و در نهایت تخت پادشاهی که خداوند در کلامش میگه که در ایلام(یعنی ایران) بنا خواهم کرد به وقوع بپیوندد... [اگر]من بجای تو بودم دعا می‌کردم که ارتش اسرائیل زودتر به پیروزی برسه تا آن‌قدر هزینه نکنیم برای جنگ."

هرچند منظور از انتهای کلام شیخ کلیسای عمانوئیل چندان روشن نیست، اما آن‌چه می‌توان بدون هر گونه تردیدی اعلام کرد، حمایت آشکار فرقه مسیحیت تبشیری ازجنایت‌های رژیم صهیونیستی و مشارکت آن‌ها در "جرم بین‌المللی نسل‌کشی" است.

گفتنی است، مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری همچون: "رضا صفا" و "هرمز شریعت‌پناهی" نیز در برنامه‌های خود از این رژیم پشتیبانی و برخی مجریان دیگر نیز عکس‌های یادگاری خود با سربازان صهیونیست را با کمال افتخار در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی