صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

آغوش باز سربازان صهیونیست برای مجریان شبکه‌های مسیحی+عکس

محمد باقر منتظر القائم | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ

سربازان صهیونیست که سابقه زیادی در کودک‌کشی دارند، مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی را با آغوش باز پذیرا می‌شوند.

به گزارش سراج، فرقه مسیحیت صهیونیستی که بنا به ادعای خود برای جامه عمل پوشاندن به وعده‌های آخرالزمانی کتاب مقدس، اعلام موجودیت کرد، تاکنون خدمات قابل توجهی به رژیم صهیونیستی کرده است.

"گفتمان‌سازی برای این رژیم غاصب" و "رسمیت‌بخشی به آن"، هویت فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی را تشکیل می‌دهد؛ تا آنجا که عضویابان این فرقه انحرافی، تشکیل رژیم صهیونیستی را لازمه ظهور مجدد حضرت مسیح(ع) معرفی می‌کنند.

در این راستا برخی از مبلغان مسیحیت تبشیری برای عرض ادب به سرزمین‌های غصب شده فلسطین رفته و ارادت خود را از نزدیک به جلادان صهیونیست ابراز می‌دارند.

برای نمونه"افشین جاوید" از مجریان شبکه ماهواره‌ای هفت، سفرهایی به مناطق اشغالی فلسطین داشته و با سربازان کودک‌کش صهیونیستی دیدار داشته و عکس‌های آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.


افشین جاوید بر دوش سربازان صهیونیست


افشین جاوید در آغوش سرباز صهیونیستی


انتشار این عکس‌ها آن هم از طرف کسانی که خود را پیرو حضرت عیسی(ع) می‌دانند، بار دیگر تناقض‌هایی را به ذهن‌های ناظرین متبادر می‌کند که چگونه این مبلغان، از یک طرف حضرت مسیح(ع) را منادی صلح و سلامتی معرفی می‌کنند و از طرف دیگر با جانی‌ترین افراد روی زمین عکس‌های یادگاری می‌اندازند؟

البته این تنها مورد از تناقض ادعا و عمل عضویابان و مجریان فرقه مسیحیت تبشیری نیست؛ چرا که آن‌ها اصولا ارتباطی با مسیحیت راستین ندارند و به شکل‌های مختلف و در آوردگاه‌های گوناگون، آموزه‌های حقیقی مسیحیت را زیر پا می‌گذارند.

از دیگر افراد خودباخته در برابر رژیم صهیونیستی، باید از "رامین پارسا" مجری شبکه نجات نام برد که این فرد نیز مأموریت‌های تبلیغی زیادی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین انجام داده است.


عکس‌های یادگاری رامین پارسا با سربازان رژیم اشغال‌گر فلسطین


در حقیقت استفاده از نام یک دین آسمانی توسط این افراد، صرفا برای موجه جلوه دادن خود و جذب افرادی است که آگاهی از هویت حقیقی آن‌ها ندارند و به نام حضرت عیسی(ع) این پیامبر بزرگ الهی، بیش‌ترین جنایت‌ها را در حق مردمان مناطق کم‌تر برخوردار جهان روا داشته‌اند.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، به اعتقاد مسیحیان صهیونیست، حضرت عیسی (ع) تحقق دهنده تورات و عهد عتیق است نه باطل کننده آن. از این‌رو در اندیشه بازگشت دوباره ایشان، تشکیل غده سرطانی رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام را وعده الهی و مقدمه بازگشت مسیح(ع) می‌دانند.

بررسی واکاوانه این موضوع نشان می‌دهد که ذات مسیحیت تبشیری با صهیونیسم، گره نامشروعی خورده است؛ به طوری‌که تشکیل فرقه‌های صهیونیسم مسیحی و یهودی تقریبا در یک زمان انجام گرفته است.

از مشهورترین مبلغان این فرقه می‌توان به "جری فالول" و "بیلی گراهام" اشاره کرد که اظهارات نژادپرستانه  آن‌ها هم‌اکنون نیز به‌عنوان الگو و بیانیه مسیحیان صهیونیست ترویج می‌شود.

اعتقاد این فرقه بر آن است که مسیحیت را به برده بی‌چون و چرای یهودیت صهیونیستی در آورند و از این منظر حضرت عیسی(ع) نیز یک یهودی بوده است و قوم بنی‌اسرائیل، ملت برگزیده خدا هستند.

در کلیساها و رسانه‌های وابسته به این فرقه مدام بر این گزاره اصرار می‌شود که "یهودیان مظلوم واقع شده‌اند" و افسانه‌هایی چون: "هولوکاست" را طراحی می‌کنند تا شاهدی بر ادعاهای خود فراهم کنند.

چهار شبکه ماهواره‌ای مسیحی فارسی‌زبان به نام‌های "محبت"، "نجات"، "ست‌سون‌پارس" و "هفت" نیز در برنامه‌های خود در پی القای مقدس بودن صهیونیست‌های یهودی هستند.

از بین این رسانه‌های مسیحی، شبکه "نجات" که وابستگی ویژه‌ای به صهیونیست‌ها و یهودیان تندرو دارد، از زیرمجموعه گروه TBN است که بخشی از برنامه‌های این رسانه به حمایت از "رژیم صهیونیستی و صهیونیسم" اختصاص دارد.

این گروه رسانه‌ای با مدیریت "پال کراچ" متعلق به مسیحیان تبشیری بوده و از سال 1973 تاکنون به پخش "برنامه‌های به اصطلاح دینی بر پایه اعتقادات آخرالزمانی صهیونیست‌ها" می‌پردازد.

 همچنین گردانندگان شبکه صهیونیستی "نجات" همچون: رضا صفا، تورهای مسافرتی زیادی برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی تدارک دیده و از این طریق در جهت تحقق اهداف مسیحیت صهیونیستی در دنیا، افراد را برای پیوستن به این فرقه ترغیب می‌کنند.

خاطرنشان می‌شود که مسیحیان راستین این فرقه را جزء مسیحیت به حساب نمی‌آورند و عقاید انحرافی و تند آن‌ها را بر نمی‌تابند؛ همان‌گونه که مسلمانان، فرقه‌هایی چون: "وهابیت" و "داعش" را جزء اسلام قبول ندارند./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۱)

  • مهدی ابوفاطمه
  • افسوس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی