صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

عید قیام تلخ کلیسای عمانوئیل از زبان عضو سابق

محمد باقر منتظر القائم | يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

یکی از جدا شدگان کلیسای غیرقانونی عمانوئیل تهران درباره "برخورد نادرست عوامل کلیسا با اعضا در عید قیام"، افشاگری کرد.

به گزارش سراج، گذراندن بخشی از عمر در سیاه‌چاله‌ای به‌نام فرقه، تجربه‌های گران‌سنگی را در اختیار افرادی قرار داده است که بازگو کردن آن می‌تواند به روشن شدن راه برای دیگران کمک قابل توجهی کند.

از جمله این افراد، کسانی هستند که در دام تبلیغاتی "فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی" افتاده و با کمال تأسف دوره‌ای از زندگی خود را در آن گذرانده‌اند و با دیدن حقیقت، از فرقه جدا شده و یافته‌های خود را در اختیار دیگران می‌گذارند.

یکی از این کاربران مسیحی، در وبلاگ شخصی‌اش از مسیحی شدن خود و مراجعه به کلیسا گفته که در نهایت با دیدن صحنه‌های تلخ و تکان‌دهنده، بار دیگر به آغوش اسلام بازگشته است.

وی در خاطره‌ای در خصوص وقایع روز عید قیام مسیح در کلیسای غیرقانونی عمانوئیل قلم زده که طبق آن، در روزی که به‌عنوان "موعد شادی و نشاط مسیحیان" شناخته می‌شود، داستان تلخی برای این کاربر فضای مجازی رقم می‌خورد.

این جدا شده از فرقه مسیحیت تبشیری نوشته است: "خاطرم هست در آن سال وقتی مراسم به پایان رسید خواستم به طبقه پایین بروم برای خوردن صبحانه و دیدم انتظامات سد راه خیلی‌ها شده و اجازه نمی‌ده برای صبحانه داخل شوند، وقتی چند دقیقه‌ای ایستادم متوجه شدم که امسال صبحانه پولی شده و هرکسی که از قبل مبلغ صبحانه را پرداخت کرده است، می‌تواند برای خوردن صبحانه داخل طبقه پایین شود."

در ادامه او به این روند اعتراض کرده و از انتقاد عضو دیگر کلیسا نوشته که در پاسخ به تقاضای فرزند کوچک خود برای تخم مرغ گفته بود: "این همه ده یک و هدایا پرداخت کرده‌ایم و حالا برای خوردن دو تا تخم مرغ باید این همه اصرار کنیم، واقعا خجالت‌آوره."

نکته‌ای که توجه نگارنده را به خود جلب کرده، تناقض گفته‌ها و عملکرد مسئولین کلیسای غیرقانونی عمانوئیل است که دقیقا بر عکس ادعاهای خود عمل کرده بودند.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، پیش‌تر نیز کاربران دیگری درباره اتفاقات داخلی کلیسای غیرقانونی عمانوئیل به افشاگری دست زده بودند که نشان می‌داد، مسئولان این کلیسا رویه نادرستی را در پیش گرفته بودند.

با خواندن خاطرات جداشدگان از این فرقه انجیلی نتایج جالبی به دست می‌آمد؛ چرا که یکی از "خیانت و سوء‌استفاده‌های مالی مشایخ کلیسا" گفته بود و دیگری از "اختلاف گسترده و جنگ قدرت در کلیساهای انجیلی" پرده‌برداری می‌کرد.

یک کاربر از "فساد اخلاقی نهادینه ‌شده در کلیسای غیرقانونی عمانوئیل" و جدا شده دیگری در خصوص "اجبار افراد به اعتراف به گناهان توسط یکی از اعضای مشایخ کلیسا" گفته بود.

گفتنی است، کلیسای غیرقانونی عمانوئیل زیرمجموعه کلیساهای انجیلی بوده که بدون داشتن هر گونه مجوز فعالیت و با وجود نابسامانی‌های متعدد، با اغواگری افرادی را به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی جذب می‌کرد./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی