صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

گزارش تحریفی حادثه تهران در شبکه هفت

محمد باقر منتظر القائم | شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ

در یکی از برنامه‌های پخش شده از شبکه مسیحی هفت، "هرمز شریعت" و دیگر مجری آن، حادثه واژگون شدن گاری یک لبوفروش در تهران توسط خودش، به گونه‌ای تحریفی روایت شد.

به گزارش سراج، انتشار ویدئویی درباره واژگونی گاری یک لبوفروش در تهران دستاویز شبکه ماهواره‌ای "هفت" برای "برجسته‌سازی" حوادث داخلی ایران قرار گرفت.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که حادثه پیش‌گفته در این شبکه مسیحی به گونه دیگری روایت شد و حتی نظراتی را به "شاهدان عینی" نسبت دادند که زیر این ویدئو مشاهده نمی‌شود.

خاطرنشان می‌کند در پی وقوع این حادثه شهردار تهران دستوری را برای رسیدگی به آن توسط سازمان بازرسی شهرداری صادر و تأکید کرده بود در صورت صحت موضوع، با عوامل اجرایی برخورد صورت می‌گیرد.

حتی دفتر شهردار تهران نیز از کسانی که مستندی در این رابطه در اختیار داشتند، درخواست کرده بود تا مستندات خود را از طریق شماره تلفن 1888 در اختیار شهرداری قرار دهند.

اما پی‌گیری ماجرا نشان داده که درباره آن تحریف و غلو صورت گرفته و بنا به گفته شاهدان عینی، حقیقت آن بوده که مأموران شهرداری چندین مرتبه به لبوفروش تذکر داده، اما وی توجه نکرده و در نتیجه، آن‌ها قصد جمع‌آوری بساط این لب فروش را داشتند که با واژگونی گاری توسط خود لبوفروش مواجه شدند.

فیلم سی ثانیه‌ای از این حادثه هم که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش شده نشان می‌دهد که گاری توسط خود لبوفروش واژگون می‌شود. 

بنا به گفته‌های شهردار منطقه، این لبوفروش که در خیابان ولی‌عصر(عج) تقاطع جمهوری اقدام به فروش لبو می‌کرده، در پی استشهاد اهالی و کسبه این محله و با توجه به قرارگیری صنف لباس‌فروشی و پر تردد بودن محل، منجر به اخلال در تردد مردم و کسبه صنف حاضر در منطقه شده که با رعایت ماده 55 قانون شهرداری‌ ابلاغ و تذکرهای لازم به او صورت گرفته بود.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، در شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی همیشه در خصوص واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران و حوادث درون کشور تحریف صورت می‌گیرد.

شبکه ماهواره‌ای "هفت" نیز با گردانندگی "هرمز شریعت" یکی از سیاسی‌ترین این شبکه‌ها بوده و در این راستا برنامه‌های مختلف این شبکه رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است.

"سیاست‌زدگی" در این شبکه تا جایی پیش رفته که درباره مسائلی هم‌چون: پرونده هسته‌ای، انتخابات ایران و ... با رویکرد تأمین منافع کشورهای غربی برنامه پخش و در همه آن‌ها نیز به نوعی "ایران‌هراسی" مشاهده می‌شود.

شبکه "هفت" برنامه‌ریزی خود را بر روی تغییر دین مردم ایران قرار داده و در این راه اعلام کرده می‌خواهد با تبدیل زندگی‌های شخصی، کشور را تغییر دهد.

هرچند منبع تأمین هزینه‌های این شبکه مسیحی به‌صورت شفاف اعلام نشده است، اما "هرمز شریعت" و سایت آن، خود را از گرفتن کمک‌های دولتی مبرا می‌دارند.

البته پرواضح است که ایجاد و مدیریت یک شبکه ماهواره‌ای با کمک شخصی افراد امری محال است و خصوصا آن‌که مسیحیان نیز اعتماد چندانی به این شبکه‌ها ندارند.

گفتنی است، با وجود آن‌که شبکه‌های ماهواره‌ای مسیحی نقاب تبلیغ یک دین را بر روی چهره خود زده‌اند، اما پایش مداوم برنامه‌های آن‌ها نشان داده، نه تنها هیچ توجهی به دستورات حضرت مسیح(ع) ندارند، بلکه مطیع چشم و گوش بسته سیاست‌مداران و سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی هستند./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی