صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

همکاری فتنه‌گران و فرقه‌ ضالّه بهائیت برای ناامن کردن کشور

محمد باقر منتظر القائم | يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

بررسی‌های صورت‌گرفته نشان داده تعداد یک‌صد نفر از اعضای فرقه ضالّه بهائیت در حرمت‌شکنی عاشورای 88 حضور داشتند و این در حالی است که سران فتنه آن‌ها را "مردم خداجو" و "فرزندان حضرت زهرا(س)" نامیدند.

به گزارش سراج، فتنه‌گران در سال 88 با پشتیبانی و تحریک کشورهای غربی و صهیونست‌ها به جنگ با مردم‌سالاری دینی آمدند.

سران فتنه که از پیش از انتخابات ریاست جمهوری، خود را برای ایجاد آشوب در صورت برنده نشدن آماده کرده بودند، بر طبل نافرمانی و قانون‌گریزی کوبیدند و با دعوت از آشوب‌گران در راستای براندازی نظام گام برداشتند.

هرچند نظام جمهوری اسلامی ایران هشت ماه صبورانه و با خویشتن‌داری، سعی در بازگرداندن سران فتنه‌ به آغوش نظام را داشت، اما گویا آن‌ها علاقه‌ای به جذب شدن و حضور در جبهه انقلاب اسلامی نداشتند.

نکته عبرت‌آموز آنکه، حوادث دردناکی که در مدت هشت ماهه فتنه 88  رخ داد و خسارت‌های زیاد معنوی و مالی برای مردم و نظام اسلامی بر جای گذاشت، با سردمداری و مدیریت چند تن از افرادی رخ داد که خود سابقه داشتن پست و منصب در جمهوری اسلامی را داشتند،‌ اما صحنه عوض شده بود و آن‌ها در مسیر دشمنان نظام حرکت ‌کردند.

حضور منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، رقاصان و مطربان فراری، اعضای فرقه‌های ضاله از جمله بهائیت و وهابیت در بین آشوب‌گران مورد حمایت سران فتنه، در عمل جای شکی در پیچیده بودن توطئه بر جای نگذاشت؛ اما باز هم فتنه‌گران حاضر به برائت از اغتشاش‌گران نشدند و حتّی موتور محرکه آن‌ها برای ایجاد غائله و فتنه شدند.

خوش‌بختانه باز دست قدرت الهی از آستین ملت بصیر ایران بیرون آمد و در روز نهم دی‌ماه 88 بساط فتنه و توطئه را از مملکت اسلامی برچید.

با وجود آنکه ابعاد فتنه 88 و ریشه‌های تاریخی آن و نقش کشورهای غربی و صهیونیست‌ها و رسانه‌های معاند در ایجاد فتنه،‌ نیازمند مجال بسیار بیشتری است،‌ اما در این یادداشت فقط به نقش‌آفرینی فرقه‌ ضاله بهائیت پرداخته می‌شود.

اقدام بی‌سابقه فرقه ضاله بهائیت برای حضور در انتخابات و هواداری از نامزدی خاص و پس از آن شرکت در تجمعات غیرقانونی و آشوب و شادمانی در روز عاشورا، پرده دیگری از لایه‌های زیرین فتنه را برداشت.

روز عاشورای حسینی 88 را باید اوج جسارت دشمنان اسلام به مقدسات مسلمانان دانست؛ چرا که در روز مصیبت آل‌الله تکیه‌ها و خیمه‌ای حسینی به آتش کشیده شد و به حریم امامت و قرآن کریم توهین‌های وقیحانه‌ای صورت گرفت.

آنچه ماجرا را قابل تأمل‌تر می‌کرد، حضور فعّال عواملی از دشمنان اسلام در این حرمت‌شکنی بود و از اینجا نقش اعضای فرقه ضاله بهائیت در فتنه آشکارتر شد و تأسف‌بارتر از این اقدام، "فرزندان حضرت زهرا(س)" و  "خداجو" نامیدن آشوب‌گران از جانب سران فتنه بود!

در روز یکشنبه سیزدهم دی‌ماه88 تعداد سیزده نفر بهائی و دو نفر مسلمان مرتبط و سپس هشت نفر بهائی دیگر به اتهام شرکت در اغتشاشات روز عاشورا دستگیر شدند.

اعتراف‌های اغتشاش‌گران بهائی نشان داد، فرآیند حضور بهائیت در فتنه سیاسی سال 88 از انتخابات مجلس هشتم آغاز شده و بیت‌العدل-مرکز اصلی بهائیت در فلسطین اشغالی- با توجیه کارکرد مجلس در عمران و آبادی جامعه، اجازه ورود به شرکت در تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم را به بهائی‌ها داده بود.

در بیانیه بیت‌العدل در این خصوص در بیست و پنجم دسامبر 2007 آمده بود: "شایسته است که شما عزیزان به کمال استقامت و اطمینان و با اجتناب از مداخله در سیاست حزبی، هر فرصتی را برای همکاری با هم‌وطنان عزیز خود در پیشبرد آرمان‌هایی که موجب ترقی و سعادت وطن عزیزمان است، مغتنم شمارید."

در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری نیز پس از ورود بیت‌العدل به مباحث سیاسی و صدور اعلامیه‌های رسمی علیه نظام، جامعه بهائی نیز با این توهّم که جریان فتنه نظام جمهوری اسلامی را ساقط خواهد کرد، ابتدا با بیان هویت خود، درخواست حضور در ستاد برخی از نامزدها-از جمله موسوی و کروبی- را مطرح و با کمک‌های مالی و حضور در جلسات تبلیغاتی نامزدهای پیش‌گفته، حضور سیاسی کم‌سابقه خود را نشان دادند.

در این بین، اظهار نظر حسینعلی منتظری به سود بهائیان، حمایت‌های جمیله کدیور و سعید رضوی فقیه از حقوق شهروندی بهائی‌ها در این امر نیز مؤثر بود. اعضای این فرقه استعماری بعد از انتخابات عملاً به جریان فتنه و جنبش سبز پیوستند و در راهپیمایی‌های بیست‌وپنجم خرداد، سیزده آبان، شانزده آذر و روز عاشورا حضور فعالی داشتند.

 علاوه بر این، بهائیان با رادیو صدای آمریکا و مراکز حقوق بشر آمریکایی و یک تارنمای اینترنتی حقوق بشر وابسته به گروهک تروریستی منافقین با علم به ماهیت آن، ارتباط داشتند.

در اطلاعیه دادسرای عمومی و انقلاب تهران مورخ بیست‌ودوم اسفندماه 88 ضمن اشاره به دستگیری اعضای یک شبکه اینترنتی، آمده است: "این شبکه که برخی از اعضای آن از پیروان یکی از فرقه‌های ضاله[بهائیت] هستند، پس از جذب افراد از طریق اینترنت، آنان را برای آموزش به مقر منافقین در عراق و دیگر کشورهای مورد نظر منتقل می‌نمودند."

اعضای فرقه ضاله بهائیت در فتنه 88 با دستورگیری از بزرگان خود، راهبرد "حضور و تبلیغ شبکه‌ای" را به‌جای "عضوگیری تشکیلاتی" انتخاب کرده بودند. این شبکه در شب تاسوعا با حضور در منزل یکی از دستگیرشدگان، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و برای روز عاشورا با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل در قالب تیم‌های چهار نفره در اغتشاش حضور یافتند.

"پیام فنائیان" یکی از عناصر بهائی بازداشت شده در روز عاشورای 88 در تاریخ دهم بهمن‌ماه همان سال در دادگاه انقلاب به بیان نقش تشکیلات بهائیت در هدایت اعضای خود برای شرکت در اغتشاشات اقرار و به میزان تسلط زیاد تشکیلات بر اعضای این فرقه ضالّه اشاره کرده است.

او در اقرارهای خود اظهار داشته است: "در ضیافتها ابلاغ تشکیلات مبنی بر حضور در تجمعات به ما ابلاغ شد. بهائیان تمامی امور خود را با هماهنگی بیت‌العدل انجام می‌دهند. من به درخواست آرتین غضنفری ناظم منطقه شش بهائیت تهران در تجمعات حضور پیدا کردم. ما به همراه دوستانمان در اغلب تجمعات بعد از انتخابات حضور داشتیم. تا قبل از این انتخابات و انتخابات مجلس هشتم، ما اجازه شرکت در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی را نداشتیم، ولی با ابلاغ بیت‌العدل در حین انتخابات مجلس هشتم و به‌صورت ویژه‌تر در انتخابات ریاست جمهوری دهم وارد عرصه فعالیت سیاسی و انتخابات شدیم."

گفتنی است، بررسی‌های به‌عمل آمده حضور یک‌صد نفر از اعضای فرقه ضاله بهائیت در روز عاشورای سال 88 مسلّم شده و با وجود آگاهی سران فتنه از حضور دشمنان اسلام در آشوب‌های خیابانی، ولی آن‌ها نه تنها ابراز پشیمانی نکردند، بلکه این پیغام را برای جامعه مخابره کردند که هدف اول و آخر فتنه، "براندازی اصل نظام اسلامی" بوده است./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی