صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

افشاگری رسانه‌های آمریکایی و کانادایی درباره دروغ بزرگ رسانه صهیونیستی

محمد باقر منتظر القائم | يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

دروغ بزرگ شادی مسلمانان نیوجرسی آمریکا پس از یازده سپتامبر که از طرف "دونالد ترامپ" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رسانه‌های صهیونیستی مطرح شده بود، مورد تکذیب پلیس آمریکا و رسانه‌های مستقل آمریکایی و کانادایی قرار گرفت.

به گزارش سراج، یک تارنمای اینترنتی وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی به نقل از "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جموری 2016 آمریکا نوشته، خود او شاهد شادی هزاران هزار مسلمان بعد از حادثه یازده سپتامبر بوده است.

این خبر که با تیتر "ترامپ: با چشم خودم شادی مسلمانان را برای یازده سپتامبر دیدم" و با لید "گواهی ترامپ از دیدن شادی مسلمانان پس از یازده سپتامبر" منتشر شده، اما در متن دچار تغییر شده و از قول روزنامه واشنگتن پست نوشته، این ادعا صحت ندارد.

علی‌رغم اینکه پلیس آمریکا هم ادعای کذب "دونالد ترامپ" را رد کرده، ولی او بر گفته‌اش پافشاری کرده و گفته من خود شاهد آن بوده‌ام!

پس از انتشار ادعاهای "دونالد ترامپ"، رسانه‌های مستقل آمریکایی و کانادایی در گزارش‌های خود از دروغ بزرگ نامزد حزب جمهوری‌خواه، که قصد داشته با خوش‌خدمتی دیگری نزد صهیونیست‌ها، موج دیگری از تخریب مسلمانان و گسترش اسلام‌هراسی به راه بیندازد، پرده برداشته‌اند.

این رسانه‌ها ضمن دروغگو معرفی کردن میلیاردر 69 ساله فاش کرده‌اند که شادی‌کنندگان ادعایی، صهیونیست‌های ساکن در اراضی اشغالی فلسطین بوده‌اند.

یکی از این رسانه‌های اینترنتی به‌نام «راو استوری» نوشته: "در حالی‌که ترامپ همچنان در تکرار ادعاهای خود مبنی بر شادی هزاران مسلمان از انفجار برج‌های دوقلوی نیویورک مُصِرّ است، بگذارید قدری تأمل کنیم و به اخبار آن روزها بازگردیم تا ببینیم آیا به‌راستی این افراد مسلمان بودند یا خیر؟"

نشریه اینترنتی مستقل "گلوبال ریسرچ" کانادا نیز به نقل از تارنمای اینترنتی "بلک اَجندا ریپورت" می‌نویسد، قضیه از این قرار بوده که صبح یازدهم سپتامبر 2001، پنج صهیونیستِ مقیم اراضی اشغالی فلسطین، درحالی که سوار بر یک وَن سفید بودند، خود را به پارک "لیبرتی استِیت" در شهر "جِرزی‌سیتی" ایالات نیوجرسی می‌رسانند و در آنجا درحالی که صحنۀ سوختن برج‌های نیویورک را در پس‌زمینۀ عکس‌های خود قرار می‌دهند، با ابراز شادی و انجام حرکات موزون اقدام به گرفتن تصاویر یادگاری می‌کنند.

سایت اینترنتی "ای‌بی‌سی نیوز" در این‌باره اضافه می‌کند: "این افراد چندی بعد توسط پلیس نیوجرسی در ورزشگاه جایِنتس در شهر رادِرفورد شرقی دستگیر شدند."

نشریه "راو استوری" در پایان یادآور شده برخی نهادهای اطلاعاتی آمریکا پس از دریافت گزارش پلیس، به افراد پیش‌گفته به‌عنوان یک گروه جاسوسی رژیم صهیونیستی در پوشش اطلاعاتیِ گردشگر مشکوک شده بودند. درنهایت، این پنج جوان صهیونیست، پس از چند روز با هماهنگی سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا آزاد شده و به اراضی اشغالی فلسطین بازگردانده می‌شوند.

البته علاوه بر دروغ بزرگ "دونالد ترامپ" باید به مجموعه رسانه‌های جریان‌ساز همسو در آمریکا نیز اشاره شود که در راستای خوش‌خدمتی به فرقه صهیونیسم بین‌الملل با این جهوری‌خواه صهیونیست هم‌صدا شده و به مردم اخبار دروغ تحویل دادند.

بر اساس گزارش رهپویان هدایت، "دونالد ترامپ" همان صهیونیستی است که پس از حوادث سیزده نوامبر پاریس گفته بود باید برخی از مساجد آمریکا تعطیل شوند و قول داده بود، اگر رئیس‌جمهور شود بستن مساجد را مَدّ نظر قرار خواهد داد.

او پیش‌تر از ایجاد پایگاه اطلاعاتی ویژه برای نظارت بر مسلمانان و اجبار آن‌ها به گرفتن گواهی شناسایی مذهبی در صورت پیروزی در انتخابات خبر داده بود.

ترامپ همچنین مدعی شده، "مشکل از مساجد آمریکا بیرون می‌آید و اگر مأموران اجرای قانون جاسوسی از مکان‌های عبادت و مقدس را ادامه ندهد، ما احمق هستیم و خود را به تمسخر گرفته‌ایم."

گفتنی است ادعای نامزد صهیونیست انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن قدر دروغ و غیرقابل باور بوده که تعجب روزنامه‌هایی مانند: "واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز و شبکه سی‌ان‌ان" را نیز برانگیخته است./رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی