صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

کینه رسانه صهیونیستی از اسلام و حمله به قرآن اهدایی

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

یکی از پایگاههای خبرساز مسیحیت صهیونیستی، در حالی مدعی اصل نبودن قرآنِ اهدایی رئیس جمهور روسیه به مقام معظم رهبری شده که بخش خاورمیانه‌شناسی دانشگاه مسکو آن را مربوط به "دوران آخرین خلیفه بنی‌امیه" معرفی می‌کند.

به گزارش سراج، رسانه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی به نقل از صدای آمریکا مدعی شده، قرآنی که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه به رهبر معظم انقلاب هدیه کرده، اصل نبوده است.

تارنمای مزبور که بغض و کینه شدیدی نسبت به اسلام دارد، در انتشار این خبر نیز نتوانسته خشم خود از اقدام پسندیده بالاترین مقام یک کشور غیرمسلمان و ارادت او به مقدسات اسلامی را پنهان دارد.

این ادعا در حالی مطرح شده که قرآن اهدایی یکی از قدیمی‌ترین نسخه‌های خطی قرآن کریم بوده و پیش از اهدا در موزه "آرمیتاژ شهر سن‌پترزبورگ" نگهداری می‌شده است.

بخش خاورمیانه‌شناسی دانشگاه مسکو درباره تاریخچه این قرآن اعلام کرده: "قرآنی که رئیس جمهور پوتین به جناب آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران هدیه کرد، مربوط به دوره مروان آخرین خلیفه بنی‌امیه بود که والی شام به سلطان سلیم عثمانی هدیه کرده بود و بعدها پادشاه دیگر عثمانی نیز آن را به عباس میرزا نائب‌السلطنه قاجار هدیه کرده بود."

این مرکز تخصصی افزوده: "عباس میرزا نیز در جنگ قاجار و روس به دلیل رشادت‌های والی گنجه این قرآن را به وی هدیه کرده بود و در دوران شوروی سابق این قرآن به دستور استالین به موزه آرمیتاژ شهر سن‌پترزبورگ انتقال یافت و اکنون پوتین این قرآن را به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب ایران هدیه کرد."

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور روسیه که برای شرکت در اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمده بود، روز دوشنبه دوم آذرماه در ابتدای سفر یک‌روزه خود بدون هیچ‌گونه تشریفاتی به حضور مقام معظم رهبری رسید و این قرآن نفیس را به ایشان تقدیم کرد.

این دیدار که حدود دو ساعت طول کشید، از جهتی مهم‌ترین ملاقات سیاسی تاریخ جمهوری اسلامی ایران از نظر "اهمیت و محتوای مطالب رد و بدل شده" ارزیابی می‌شود.

ملاقات ولادیمیر پوتین با رهبر معظم انقلاب در شرایطی صورت گرفت که روسیه برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش به مواضع آن‌ها حمله کرده و تاکنون موفقیت‌های قابل توجهی در مقابله با تروریست‌های تکفیری-صهیونیستی داشته است.

گفتنی است وحدت جمهوری اسلامی ایران و روسیه برای مبارزه عملی و واقعی با گروهک تروریستی داعش-که از جانب رسانه‌های غربی و صهیونیستی با عنوان جعلی دولت اسلامی معرفی می‌شود- برنامه‌های آمریکا و غرب برای حضور مزورانه در غرب آسیا را به هم ریخته، تا جایی که این کشورها مراتب ناخشنودی خود از حضور نظامی روسیه در سوریه را اعلام کرده‌اند./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی