صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

تسلّط تفکرات آخرالزمانی مسیحیت صهیونیستی بر سینمای هالیوود

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ

سینمای صهیونیستی هالیوود که در چنبره تفکرات انسان‌خدایی(اومانیسم) و لیبرال دموکراسی گرفتار شده، با تولید فیلم‌هایی با درون‌مایه عقاید آخرالزمانی در خدمت تمام قد صهیونیسم اعم از یهودی و مسیحی قرار گرفته است.

به گزارش سراج، نزدیک به یک قرن است که مسیحیت صهیونیستی به نقش بی‌بدیل انواع رسانه از سنتی گرفته تا نو و فرانو پی برده و در همه مقاطع بیشترین استفاده‌ها را از آنها برده است.

یکی از رسانه‌های پرمخاطبِ مورد توجه فرقه مسیحیت صهیونیستی، سینما و فیلم‌سازی است که در هالیوود آمریکا، به وضوح تفکرات آخرالزمانی این فرقه و تلاش آنها برای حذف عقیده مهدویت و موعودگرایی دیده می‌شود.

این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم نزدیک به هشتاد درصد سینماها و تلویزیون‌های جهان از فیلم‌های هالیوود استفاده می‌کنند یا به‌عبارت دیگر با تولید فیلمی توسط هالیوود، عده بسیار زیادی از مردم دنیا مخاطب آن قرار خواهند گرفت.

در فضای غرب دیدگاه هزاره‌گرایان یا همان مسیحیان صهیونیست درباره مقوله آخر الزمان وجود دارد که در فیلم‌های ساخته شده توسط هالیوود بروز و نمود پیدا کرده و شاخصه اصلی آنها معرفی حضرت حجت(عج) به عنوان ضد مسیح یا آنتی کرایس است.

از این گونه فیلم‌ها می‌توان از "پیشگویی نوستر آداموس"، "امگاکد"، "مگی دو" و "7signs of the Apocalypse"، نام برد که مطابق با تفکرات و عقاید مسیحیت صهیونیستی ساخته شده‌اند.

همچنین گفته شده رژیم صهیونیستی برای ترویج و تعمیق تفکر صهیونیسم بیش از یکصد هزار کشیش مسیحی را تربیت کرده تا در فضای رسانه‌ای فعالیت کنند و از هالیوود نیز به‌عنوان ابزار رسانه‌ای پیشبرد اهداف خود بهره می‌گیرد.

در این راستا فیلمی با عنوان آرماگدون در هالیوود ساخته شده که اساس و بنیان آن تفکرات صهیونیسم مسیحی در اعتقاد به جنگ آخرالزمان بوده و همچنین فیلم‌های دیگری با همین محتوا با اسامی "ترانسفورمرها"، "ماتریکس‌ها"، "ارباب حلقه‌ها"، "مرد عنکبوتی سه‌گانه"، "دنیای آبی" و "دیوانه‌ها" به روی پرده رفته‌اند.

آنچه در کلیه این فیلم‌ها به روشنی به مخاطب تلقین شده، تفکرات "انسان‌خدایی یا همان اومانیسم" است که به طرز هوشمندانه‌ای، اعتقاد به منجی و موعودگرایی را زیر سوال می‌برند.

اصولا در فیلم‌هایی نظیر "7signs of the Apocalypse"، "بازمانده"، "مگدو" و "پیشگویان نوستر آداموس" نشان می‌دهند که هر دینی معتقد به یک مسیح و یک ضد مسیح است، مسیح که همان حضرت عیسی بن مریم(ع) است و ضد مسیح نیز حضرت مهدی (عج) است!

قله آرزوهایی که در فیلم‌های آخرالزمانی هالیوود نمایش داده می‌شود، همان عقاید افرادی چون: "فوکویاما، هانتیگتون، آلوین تافلر" و ... مبتنی بر حاکمیت لیبرال دموکراسی در آخرالزمان است.

اوج تحرکات و اقدامات سینمای هالیوود در ترویج عقاید مادی‌گرایی صهیونیسم به سرکردگی مسیحیان صهیونیست را می‌توان در آغاز هزاره سوم میلادی یعنی سال‌های نزدیک به 2000 میلادی سراغ گرفت.

آمارها نشان داده در فاصله سال‌های 1995 تا 2005 میلادی از بیست و دو فیلم پرفروش جهان، نوزده مورد آن به نحوی به مسائل پایان دنیا پرداخته‌اند!

مستند این فیلم‌ها برداشت‌های ویژه‌ای است که صهیونیست‌های یهودی و مسیحیتِ یهودی‌شده، از پیش‌گویی‌های کتاب مقدس در کتاب‌های دانیال نبی، اشعیا، حزقیال و مکاشفات یوحنا دارند.

انتخاب نماد "مار یا اژدهای بالدار به‌عنوان شیطان"، "اژدهای هفت سر" و "وحش" در این فیلم‌ها، نشان‌دهنده تاثیرپذیری سینمای هالیوود از کتاب مقدس، عقاید، احکام، اسطوره‌ها و سمبل‌های یهودی است.

فیلم امگاکد 2 (مگیدو) نمونه کاملی از یک فیلم صهیونیست مسیحی است که شبکه T.B.N یکی از کانال هایی که به شکلی کامل در مالکیت صهیونیست‌های مسیحی آمریکا قرار دارد-، آن را ساخته است. در این فیلم سپاهیان شرّ به رهبری آنتی کرایس (دجّال یا ضد مسیح) و با حضور اعراب و مسلمانان و ایرانیان و چینی‌ها (آسیایی‌ها) در صحرایی در شمال بیت‌المقدس و جنوب شرق حیفا در کنار تپه شریفان (حرّ مجدّون یا آرماگدون) با سپاهیان خدا به رهبری رئیس جمهور آمریکا درگیر می‌شوند.

در فیلم مذکور، شیطان از پوسته‌ انسانی خود- که همان آنتی کرایس است- بیرون می‌آید و مانند اژدهایی بالدار نیروهای سیاهی تاریخ را به یاری می‌طلبد و سپس موفقیتی نسبی پیدا می‌کند، ولی با توسل مسیحیان معتقد آمریکایی، مسیح دومین قیام خود را انجام می‌دهد و معجزه‌وار، شیطان را به زندانِ ابد می‌فرستد و یارانش را -با محوریتِ مسلمین- نابود می‌کند.

فیلم "بشمار تا آرماگدون" هم از نمونه‌های مروّجِ افکارِ صهیونیست مسیحی سینمای هالیوود است که در آن بر عروج عده‌ای از مسیحیان زیرِ فشار به آسمان و نزول آنان با مسیح و پیروزی آنان بر مصائب و بلایای عظیم آخرالزمان و تشکیل حکومت جهانی مسیحی تأکید شده است.

بن‌مایه بیشتر فیلم‌های آخرالزمانی ساخته هالیوود، اسلام‌هراسی و ارائه چهره‌ای ترسناک و غیر واقعی از اسلام و مسلمانان است؛ به گونه‌ای که در فیلم "مردی که فردا را دید"-پیشگویی‌های نوستر آداموس که در سال 1981 میلادی یعنی دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تولید شد- امام زمان(عج) را سلطان تروریسم و وحشت و شرارت و شیطان خطاب کرده‌اند!

خاطرنشان می‌کند، حاکمیت یهودی‌ها و صهیونیست‌ها بر ساختارهای مختلفِ کشور آمریکا تا حدی است که فیلم‌هایی که در هالیوود ساخته می‌شود، عمدتا ضد اسلام و حتی ضد مسیحیت واقعی هستند و هیچ‌گاه فیلمی با محتوای ضدصهیونیستی در آن اجازه اکران و نمایش پیدا نمی‌کند./ رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۱)

در هر جغرافیایی که باشم

جهت ها تفاوتی ندارند

تمام دامنه های دلم به سمت حـــرم توست!!
.
.
یعنی شود آن روز که در سجده بگویم:

رسیدم کـــربلا الحمدلله!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی