صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

جنگ‌افزار صهیونیستی "تلگرام" و تبلیغ مسیحیت تبشیری+تصویر

محمد باقر منتظر القائم | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

در کنار گزینه" افزودن استیکر" در نرم‌افزار- یا به بیان بهتر جنگ‌افزار- موبایل‌پایه"تلگرام"، شکلک‌های گوناگون دیگری نیز وجود دارد که در بین آنها نمادهایی از مسیحیت تبشیری به چشم می‌خورد که قابل پیوست شدن به پیام اصلی و ارسال به دیگران را دارد.

به گزارش سراج، فرقه مسیحیت صهیونیستی علاوه بر بهره‌گیری از روش‌های قدیمی تبلیغ همچون: استفاده از رسانه‌های مکتوب،‌ دیداری و شنیداری و .... همزمان با پیشرفت در فناوری‌های ارتباطی، بهره‌برداری از رسانه‌های نو و فرانو را فراموش نکرده و به هر شکل ممکن، به دنبال پیشبرد اهداف تبلیغاتی فرقه خود بر آمده است.

پس از آنکه فرقه مسیحیت تبشیری به‌سرعت عوامل خود را در نرم‌افزارهای واتس‌آپ، وایبر و ... فعال کرد و از طرفی وابستگی آنها نیز به صهیونیسم بین‌الملل به اثبات رسید، اکنون اپلیکشن "تلگرام" با شعارهای اغواگرایانه "سرعت" و "امنیت"، روانه بازار تلفن همراه البته به‌صورت کاملا رایگان-شده و به ابزاری در خدمت این فرقه منحرف در آمده و عوامل اصلی و پیاده‌نظام‌های صهیونیستی از آن بهره‌برداری می‌کنند.


تصویر شکلک‌های تبلیغی مسیحیت صهیونیستی


مطابق اسناد معتبر، "تلگرام" وابسته به صهیونیست‌های سرمایه‌دار بوده و به تائید بنیاد مرزهای الکترونیکی(EFFآمریکا - سازمانی پوششی و زیرمجموعه آژانس امنیت ملی آمریکا واقع در سان فرانسیسکو کالیفرنیا که در واقع مسئولیت اعتمادسازی عمومی به این سازمان جاسوسی، تروریستی را بر عهده دارد- نیز رسیده است.

یکی دیگر از قرائن صهیونیستی بودن تلگرام، حذف حساب کاربری اشخاصی است که علیه"صهیونیسم" مطلبی را منتشر کنند و این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بنا بر ادعای موسسین آن، هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کاربران ندارند و محتوای پیام‌ها با گذشت مدتی، خود به خود حذف می‌شود!

علاوه بر این، سرور تلگرام در یک مرکز دولتی در "لندن" واقع بوده و پشتیبانی مالی و زیرساختی آن بر عهده شرکت "قلعه دیجیتال"- که محل استقرار آن آمریکا است- قرار دارد. مدیریت شرکت پشتیبان، افرادی به‌نام‌های "پاول دروف"، "اکسل نف" و "خانواده لاشویلی" بوده  و "میخائیل میری لاشویلی"-  فرمانده عالی‌رتبه نظامی، امنیتی یگان سایرت متکل رژیم صهیونیستی و عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود-  سرمایه‌گذار اصلی آن است.

تلگرام،‌ نرم‌افزاری با قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است که در سال 2013 توسط دو برادر روسی طراحی شده است. آن‌گونه که در منابع اینترنتی آمده، روزانه بیش از یک میلیارد پیام در آن رد و بدل شده و نکته قابل توجه آنکه مطابق برآوردها، ده درصد کاربران آن را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند.

در این نرم‌افزار، فایل‌های مختلف و استیکرها به راحتی برای مخاطبین قابل ارسال هستند. همچون دیگر شبکه‌های اجتماعی موبایل‌پایه امکان ایجاد گروه و ارتباط با تعداد بیشتری از افراد نیز فراهم است.

نرم‌افزار "تلگرام" از نوع "منبع باز" بوده و به‌عبارتی دیگر هرکس قادر به کدنویسی و تغییر در آن است و به‌نوعی بر خلاف ادعاهای فراوان، واژه امنیت در آن مفهومی ندارد.

باید افزود با توجه به خطرات زیادی که به‌کارگیری این نرم‌افزار صهیونیستی برای کاربران به ارمغان می‌آورد، برخی از کارشناسان فضای مجازی و فناوری‌های ارتباطی، از تلگرام با عنوان"جنگ‌افزار" و نه "نرم‌افزار یاد کرده‌اند.

گفتنی است، تازه‌ترین قابلیتی که به این اپلیکشن اضافه شده،‌ امکان افزودن استیکر توسط خود کاربر بوده که اولین نتایج مشهود آن، رواج تعداد انبوهی از استیکرهای مستهجن، غیر اخلاقی، ضد دینی و ... بوده است./رهپویان هدایت 

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۱)

  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    فوق العاده بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی