صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

تکرار دروغی که سعید عابدینی هم مجبور به تکذیب آن شده بود + سند

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۸ ب.ظ

 

نغمه شریعت پناهی، در حالی ادعای تهدید جان سعید عابدینی، از سوی هم بندی هایش را تکرار کرد، که خود وی، در نامه ای به یکی از پایگاه های اینترنتی ضد انقلاب، خبر تهدید به مرگش از سوی زندانیان داعشی را تکذیب کرده بود.



به گزارش سراج: نغمه شریعت پناهی همسر تشکیلاتی سعید عابدینی، در مصاحبه ای که با برنامه" ام نیوز" شبکه ماهواره ای محبت داشت، بار دیگر به تکرار ادعاهای دروغ خود پرداخت.

محتوای این برنامه، پر از دروغ و تناقض از طرف مجری و مهمان برنامه بود؛ به طوری که تمامی تلاش مجری این بود که علت زندانی شدن سعید عابدینی، را تغییر دین وی القا کند.

چندی پیش نیز، خبری با عنوان تهدید به مرگ سعید عابدینی در زندان، به نقل از مصاحبه نغمه شریعت پناهی با رویترز منتشر شده بود و مورد استقبال رادیو فردا، محبت نیوز، اف سی ان ان و دیگر رسانه های ضد انقلاب قرار گرفته بود.

برای اولین بار در روز جمعه مورخ 24 مردادماه، رادیو فردا، اف سی ان ان و محبت نیوز و ... این خبر را روی خروجی خود قرار داده بودند.

روز یک شنبه مورخ 26 مردادماه، سایت هرانا دیگر سایت ضد انقلاب، در خبری با عنوان" توضیح سعید عابدینی درباره خبر تهدید وی"، آورده است که : یکی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «زندانیان اهل‌سنت در زندان رجایی شهر کرج همگی از چهار سال پیش بازداشت و در زندان بسر می‌برند و ما هنوز کسی که به اتهام عضویت یا هواداری از داعش زندانی شده باشد را در این زندان ندیده‌ایم.

 این دروغ ناشیانه، که به سرعت به تیتر یک رسانه های ضد انقلاب تبدیل شده بود، موضوعا مورد انکار یکی از زندانیان زندان رجایی شهر کرج در مصاحبه با هرانا قرار گرفته بود و وی صراحتا اعلام کرده بود که هیچ زندانی عضو یا حامی گروهک تروریستی داعش، در این زندان حضور ندارد.

رسانه های ضد انقلاب در انتشار اخبار مربوط به این کشیش خودخوانده، دچار سردرگمی و تناقض بسیار شده و مجبور به شایعه پراکنی گسترده شده بودند.

در حالی که از تضییقات و محدودیت برای سعید عابدینی و تهدید به مرگ وی توسط زندانیان دیگر به دروغ پراکنی پرداخته می شد، یکی از سایت های هم فکر این جریان، از ارسال نامه از طرف سعید عابدینی برای این خبرگزاری ضد انقلاب از درون زندان نوشته بود.

در آن زمان، سایت ضد انقلاب هرانا، مطلبی از سعید عابدینی را منتشر کرد که از طرف وی در اختیار این سایت قرار گرفته بود.

((در ارتباط با انتشار خبر تهدید من از سوی برخی افراد افراطی اعلام می‌دارم خبر مربوطه به این معنا نیست که من از سوی زندانیان سنی مذهب محبوس در زندان رجایی شهر که بیش از ۴۰نفر از آن‌ها به صورت غیر قانونی به اعدام که اصولا مجازاتی خشن و غیر انسانی است محکوم شده‌اند مورد تهدید قرار گرفته باشم)).

تکرار این ادعای دروغ، در این برهه زمانی که با توجه به ادبیات خاص آن کاملا مشخص است، از سوی سرویس های جاسوسی هدایت شده است، نشان دهنده موج جدیدی از تحرکات آمریکا برای پیوند زدن مسائل مربوط به یک گروهک تروریستی دست پرورده خود، با مسائل داخلی ایران است.

در حالی که آمریکا به بهانه واهی مقابله با این گروهک تروریستی، به عراق و سوریه لشکرکشی کرده است، مصاحبه با نغمه شریعت پناهی و تکرار ادعاهای دروغ قبلی، نوعی جریان سازی و بزرگنمایی یک مجرم امنیتی از سوی نظام سلطه است.

کشیش خودخوانده سعید عابدینی، که در حال گذراندن ایام محکومیت خود در زندان است، گویا به سوژه خوبی جهت خبرپراکنی شبکه های معاند و ضد انقلاب تبدیل شده است.

گفتنی است، سعید عابدینی به جرم اقدام علیه امنیت ملی از طریق راه اندازی کلیساهای غیر قانونی خانگی به 8 سال حبس تعزیری محکوم شده است./ادیان نیوز




  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی