صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

اخراجی های علاف، مؤسسین شبکه صهیونیستی هفت

محمد باقر منتظر القائم | دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

 

کشیش های خودخوانده، هرمز شریعت و کامیل نوایی، پس از اختلاف با مسئولین دیگر شبکه های ماهواره ای مروج صهیونیستی و به سفارش سرویس های جاسوسی غربی، اقدام به راه اندازی شبکه صهیونیستی هفت کردند.

به گزارش سراج به نقل از ادیان نیوز :کشیش خودخوانده هرمز شریعت پیش از تاسیس شبکه ماهواره ای هفت، عضو کلیسای ایرانیان، سازمان سفیران مسیح و شبکه صهیونیستی محبت نیز بوده است.

اختلافات میان کلیسای ایرانیان و سازمان سفیران مسیح، در نهایت پس از به اوج رسیدن و جدایی شبانان ارشد کلیسای ایرانیان از سازمان سفیران مسیح و شبکه ماهواره ای محبت، موجب شد تا افراد فوق برای خود، شبکه ماهواره ای مستقل از شبکه صهیونیستی محبت، به نام شبکه هفت را تأسیس کنند.

کشیش خودخوانده کامیل نوایی، آن گونه که خودش می گوید، شغل اصلی اش معماری و ساخت و ساز ساختمان است. اما چگونه شد که سر از کلیسا درآورد و مدعی کشیشی است، جای سؤالات فراوانی دارد.

وی بیشتر وقت خود را صرف ساخت و ساز می کند و هر از گاهی اگر فرصتی به دست آورد به کلیسا هم سری می زند و با حضور در این شبکه ماهواره ای، خوش خدمتی خود به اردوگاه صلیبی را نشان می دهد.

عدم تناسب بین دو شغل او یعنی ترویج مسیحیت صهیونیستی و معمار، باعث شده است که از لحاظ سواد الهیاتی در سطح بسیار پایین بوده و سؤالات ساده را هم با جواب های سطحی و نامربوط جواب می دهد.

 شاید به همین دلیل باشد که بعد از گذشت مدت کوتاهی از همکاری وی با شبکه صهیونیستی محبت در لس آنجلس، وی اخراج می شود.

 اخراجش از تلویزیون محبت باعث شد تا مدتی افسرده شده و به مشروبات الکلی و مواد مخدر و قرص های روان گردان روی آورد.

نهایتاً او را بیهوش در یکی از خیابان های اطراف منزلش پیدا می کنند و پس از یک روز بستری بودن در بیمارستان، مجبور می شوند او را به بیمارستان روانی منتقل کنند.

 این کشیش خود خوانده، به کمک قرص های اعصاب و روان توانست تا حدودی خود را احیا کند و هم اکنون نیز در شبکه صهیونیستی هفت کار می کند.

البته این شبکه، به نوعی شبکه خانوادگی این افراد علاف نیز است تا جایی که هرمز شریعت و کامیل نوایی، همسران خود را نیز به این بازار مکاره آورده اند تا شاید بتوانند سهم بیشتری از بودجه کلان این شبکه ماهواره ای که منبع تامین آن نامشخص است، را از آن خود کنند .

جالب اینکه بنا به ادعای آنها، این شبکه ماهواره ای به هیچ سازمان و موسسه ای وابسته نیست. آنها همچنین مدعی هستند که این شبکه، تنها کانالی است که فقط بوسیله هدایای شخصی مسیحیان مشغول به فعالیت است.

البته این ادعای بچگانه و عوام فریبانه حتما مورد قبول هیچ کس واقع نمی شود، چرا که راه اندازی یک شبکه ماهواره ای و تولید و تدوین و پخش یک برنامه از ماهواره بسیار هزینه بر است که با این کمک های اغلب ناچیز، این ادعا به شدت رد شدنی است.

حتی به فرض قبول کمک های مالی مسیحیان ایرانی به این شبکه، این کمک ها حتی هزینه تهیه ریزترین هزینه های یک شبکه را نیز فراهم نمی آورد.

در حالی که آنها مدعی خوشحالی به خاطر تعدد شبکه های فارسی زبان مسیحی هستند و خود را بخیل نمی دانند، اما شواهد و قراین موید مطلب دیگری است، به طوری که باندبازی در این شبکه ها، بیداد می کند.

 اختلافات گسترده بین گردانندگان این شبکه ها از جلسات خصوصی و پشت پرده به مجامع عمومی کشیده شده است .به عنوان نمونه یکی از سایت های مسیحی از مشاجره لفظی و حتی فیزیکی بین کشیش خود خوانده الناتان باغستانی و هرمز شریعت و کامیل نوایی پرده برداشته است.

اختلافات مالی، الهیاتی، سیاسی و... همیشه بین مسئولین شبکه های ماهواره ای و سازمان های مروج مسیحیت صهیونیستی و صاحب منصبان کلیساها در ایران و حتی خارج از کشور وجود داشته و دارد.

گفتنی است، بررسی سابقه و عملکرد مسئولین و مجریان این شبکه ماهواره ای، نشان می دهد که افراد عافیت طلبی که به دنبال کسب ثروت های نامشروع بدون زحمت و به صورت بادآورده بوده اند، توانسته اند اعتماد اربابان صهیونیست خود را به دست آورده و در لایه های اصلی آن نفوذ کنند.

منبع : ادیان نیوز
  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی