صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

صراط مستقیم

این سایت جهت مقابله رسانه ای با فرقه ها و نحله های انحرافی ایجاد شده است .

اختلاف افکنی قومی، هدف راه اندازی شبکه ماهواره ای یارسان

محمد باقر منتظر القائم | چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ب.ظ


فرقه انحرافی یارسان ها که با اسامی اهل حق یا علی اللهی ها نیز شناخته می شود، فرقه ای انحرافی است که در قرن هفتم هجری در منطقه کردنشین غرب ایران ،مجاور کشور عراق اعلام موجودیت کرد. از همان ابتدا، اختلاف های عمیق بین افراد این فرقه درخصوص اعتقادات اساسی ، آن را به تشکیلاتی متزلزل و شکننده تبدیل کرده است .  
 فرقه یارسان،همیشه مورد سوء استفاده سرویس های جاسوسی غربی برای اختلاف افکنی بین هموطنان کرد با دیگر اقوام ایرانی قرار گرفته است به طوری که در کنار حمایت نظامی و تسلیحاتی از گروهک تروریستی پژاک ، حمایت رسانه ای و مادی از این فرقه ، جزء برنامه های مستمر این سرویس ها بوده است.

با توجه به اینکه وحدت اقوام ایرانی، به عنوان یکی از ارکان اساسی امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود ، نظام سلطه راهبرد اساسی خود را شکستن این وحدت و ایجاد تفرقه بنا نهاده است.  اهمیت این  قضیه تا آنجا است که پس از شکست در رسیدن به آن از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، اکنون با راه اندازی شبکه ماهواره ای مستقل به نام یارسان در صدد عمق بخشیدن و تقویت پیشبرد این هدف شوم می باشد.

گفتنی است، این شبکه ماهواره ای در بهمن ماه سال گذشته بر روی ماهواره قرارگرفته است ولی تاکنون پخش برنامه های آن آغاز نگردیده است ولی آنچه به وضوح قابل درک است، از اهداف اصلی این شبکه، اقدام علیه امنیت ملی ایران از طریق ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی و رسمیت بخشیدن به یک فرقه انحرافی است.


منبع: وبلاگ رهپویان هدایت

  • محمد باقر منتظر القائم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی